fredag den 5. oktober 2007

Støt brysterne

05.10.2007
Jamen - det var jo nemt at få lavet en blog, så nu er det bare om at skrive løs.
I hele oktober måned er der focus på kampen mod brystkræft, og jeg vil da gerne opfordre alle til enten at gå med den lyserøde sløjfe, der viser at man støtter sagen eller at købe en af de mange fine ting, hvor man støtter med et pengebeløb.
Jeg læste netop her til morgen i Århus Stifttidende, at danske forskere mener i løbet af 5 år at have fundet løsningen på at efterhånden hver 9. kvinde får konstateret brystkræft Det er da en fantastisk god nyhed - brystkræft er en frygtelig sygdom.

3 kommentarer:

hanne sagde ...

Hej Irene
Hvor er det godt at du er på banen igen - nu skal jeg nok huske at støtte brysterne (ikke kun mine egne). Hvad læser I i din læsegruppe?
hilsen Hanne

Team23ting sagde ...

Hej Irene
Godt at se dig her også. Og ja, jeg skal nok huske støtte. Har også en kusine, der er ramt.
Jeg kan se, at der er nogen, der ligesom jeg har haft store problemer med, hvad man skulle kalde sig blog. Dit forslag - som slet ikke er et forslag, men en overskrift, er altså bare super: Hovedet på bloggen. Det ville jeg have brugt, hvis jeg havde fundet på det.

Team23ting sagde ...

Altså, jeg er lidt splittet m.h.t. hvornår jeg er mig selv, og hvornår jeg er team23ting. Den forrige kommentar var også fra mig.
Jeg må huske at underskrive mig
KIrsten