onsdag den 24. august 2011

Perlestrikket babytrøje med sjalskrave

Her er Davids trøje:-)
Modellen er set før, så den er der ikke så meget mere at skrive om:-)
Garnet fra Pickles er et rundt garn, der er meget nemt at strikke med og giver et pænt resultat. Det er lækkert og blødt og yderst velegnet til børnetøj. Det er bestemt ikke sidste gang jeg strikker med det garn.
FAKTABOKS:
Design: Mit eget
Garn: Pickles Ekstra Fine Merino
Garn fra lager: Nej
Anvendt: 165 gram
Farve: Grøn
Købt hos: Pickles
Pinde: Knit Picks 3 1/2
Str.: 3-6 mdr.

34 kommentarer:

Frujensensunikum sagde ...

Hvor er den dog fin og sikke en skøn farve - dejligt når garnet lever op til forventningerne.

kh Jane

Kludemutter sagde ...

En rigtig sej drenge trøje ;)
skøn farve du har strikke i.

Yt

Unknown sagde ...

Der ble den ferdig. Nydelig farge og flott fasong. Denne vil bli godt mottatt. :))

Ann sagde ...

Hvor er den dog sød, den model.
Og en skøn farve.
Jeg har også lige købt Pickles, men det er så en helt anden kvalitet, men også dejligt.

Vilma sagde ...

Farven er lige i skabet :-)))


Knus

Annette sagde ...

Hvor er den sød og sikken en farve. Det bliver dejligt, at kunne give den til ham (eller hans mor), når de igen er i landet.

Ulla Røjkjær sagde ...

Lækker, lækker bluse.
Det kan godt være det er en "brugt" model fra din hånd, men jeg har altså ikke set den før;OD og jeg er vild med den..
Farven er også skøn.
Drengens mor bliver henrykt er jeg sikker på<3

Birgitte sagde ...

Hvor er den flot! God model og fin farve :)

Susannes syslerier sagde ...

Sikke da en sød lille trøje i en lækker farve- og respekt for at den er strikket udelukkende i perlestrik.

Uldbegavet sagde ...

Det er da for sej, skøn farve.

Unknown sagde ...

Hvor er den lækker og sikke en farve. En dejlig gave at komme hjem til.

Strikkeglæde sagde ...

Supersød klassisk model - det kan man da ikke gå fejl af.

Pia sagde ...

Rigtig fin trøje. Supersød model og skøn farve.

nynne sagde ...

Den er da ganske bedårende - og skøn farve til en lille gut

Lea sagde ...

Skøn trøje til den lille fyr!!

Farven er lækker og garnet bliver jeg da helt nysgerrig efter at lære at kende (men skal vist ikke købe mere garn lige nu).

Helle : sagde ...

Den er blevet rigtig skøn og jeg tror han bliver super sød i den.

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den fin og farven er rent ud fantastisk:-) Jeg måtte jo ind og se på det Pickles-garn og det var udelukkende bevidstheden om, at jeg skal købe garn på Fanø, der holdt mig tilbage - jeg kunne helt vildt godt tænke mig at se nærmere på det Pickles angora-garn - mums :-) Men måske kan jeg ønske mig lidt i julegave :-)

Clemme/Trine sagde ...

Hvor er den sød :)

Unknown sagde ...

Uhmm, den trøje på en lækker baby er sikkert uimodståelig.

Marianne sagde ...

En rigtig dejlig lille trøje i en ganske vidunderlig farve.
Han ER heldig den lille David :)

Benthe sagde ...

Hvor er den bare skøn,den bliver han fin i.

Pernille sagde ...

Hvor er den lækker. Jeg er specielt vild med halsen :)

Ellen sagde ...

Sød trøje, til sød dreng. God aften.

Lydert sagde ...

Dejlig trøje der også luner en lille blød barnehals

Charlotte sagde ...

Skøn er den - den heldige gut:-)

Berit sagde ...

Selvom den er set før, er den nu utrolig sød.

Mon ikke der er en lille dreng, som kan holde sig godt varm i den.

Lykke sagde ...

Så skøn den er! Måske man skulle tjekke det Pickles garn ud...

Irene sagde ...

Tak for alle Jeres søde kommentarer!

Tine sagde ...

Hvor er den altså blevet fin!

Jette sagde ...

Endnu en smuk drengetrøje du har strikket, ser ud til at være skønt garn og flot farve.

Karin Grøn sagde ...

Flot flot trøje- god ide med den krave for den lukker når barnet har fået hovedet igennem. Det vil jeg huske.

Emmy sagde ...

En rigtig dejlig drengetrøje i en skøn farve. Det er et flot design du har lavet:)

Hanne-Lene sagde ...

Den er virkelig sød og gammeldags på den særlige, smarte måde. Jeg kunne godt tænke mig at strikke den til min nieces søn, men som novice er jeg nødt til at spørge : hvor finder jeg mon opskriften?

Irene sagde ...

Hanne-Lene : Opskriften findes kun i hovedet på mig:-) Men måske kan du bruge den her, som jeg er ved at strikke netop nu : http://www.pickles.no/oh-another-handsome-sweater/