tirsdag den 23. august 2011

Davids dag

Det var den her lille fyr, der skulle have en grøn trøje af Pickles-garnet i dåbsgave i søndags. Men selv om jeg turbostrikkede fra posten afleverede garnet fredag kl. 12 til søndag morgen, nåede jeg det desværre ikke. Der manglede et halvt ærme:-)
Det var nu ellers en flot august-sommerdag at blive døbt på. Farfar - der er præst - forestod dåben og morfar var godfather:-) Drengen fik et flot navn - David - den elskede!
I dag drager David og hans forældre til USA, og når de kommer hjem om 14 dage er trøjen helt sikkert færdig :-)

10 kommentarer:

Berit sagde ...

Sikke en lille darling!

Trøjen vil sikket inden længe være på vej til den lille gut.

Lavendel sagde ...

Og han skal helt til Kamerika....han ser meget bevidst ud!

Tine sagde ...

Tillykke til David :-)
Dejlig lille fyr.
Jeg er sikker på trøjen er helt klar når de kommer hjem fra ferie!

Uldbegavet sagde ...

Tillykke med den lille fyr. Han bliver fin i trøjen, når den er færdig.

Citronmoster sagde ...

En lille lækkersag. Glæder mig til at se hans trøje :)

Kirsten Amstrup sagde ...

Der er bare ikke noget som små børn!

Annette sagde ...

Hvor er han dog dejlig!
Spændende hvordan Amerikaturen kommer til at gå for den lille fyr, jeg håber at han klarer det hele flot.
En god dag til dig, Irene.

Annette sagde ...

Hvor er han dog dejlig!
Spændende hvordan Amerikaturen kommer til at gå for den lille fyr, jeg håber at han klarer det hele flot.
En god dag til dig, Irene.

Lin sagde ...

Tillykke til David. Skoen lille gut.

Helle : sagde ...

Nøj hvor er han sød, og så ser det ellers ud til at de to herre hygger sig gevaldig.