torsdag den 2. april 2009

Nyt garn

Jeg fik solgt næsten alt det garn, jeg havde sat til salg her på bloggen plus noget mere på Trendsales, og det er dejligt at andre får gavn og glæde af det.
Det betød så, at jeg lige pludselig stod med en del penge, som godt måtte omsættes til nyt garn i nogle farver, der passer bedre til mig.
Efter at have set den kasse Cascade 220 garn Liselotte havde bestilt hjem og følt på selvsamme garn hos Tine, var jeg lidt opsat på at prøve det.
Cascade 220 fåes i et væld af farvenuancer, så det tog laaaang tid at vælge, men jeg endte selvfølgelig som sædvanligt i de blå/grønne nuancer, som jeg holder så meget af.
Garnet blev bestilt fra England i søndags og ankom med posten i dag.
Jeg havde bestilt en farve mere - den bliver sendt senere.
Nu kribler det selvfølgelig i fingrene efter at prøve garnet, men først skal jeg lige være færdig med det, jeg er i gang med :-)

13 kommentarer:

Tine sagde ...

Det var godt nok hurtig ekspedition.
Dejlige farver du har valgt.
Jeg har lige bestilt garn i USA igen.
Der var sørme udsalg :-)
Så nu får jeg noget mere af den farve jeg manglede! (og så hoppede der sørme noget mere med i kurven) :-)
Nu må vi så se hvornår jeg får det.
Min bror skal ihvertfald ikke sende det :-)

Anonym sagde ...

uha som vi handler udenlands...jeg går her og venter på det sidste til mit tæppe....intet så skønt som pakker, vel?

Nette sagde ...

Hej Irene
Skriver lige her, så jeg ved, du får besked hurtigt.
Du skal bare skrive det i søgefeltet inde på siden, så kommer der mange farver frem. Jeg kunne heller ikke finde det i oversigten.

Helle : sagde ...

Ih sikke nogle dejlige farver, glæder mig til at se hvad du skal strikke af det.

Strikkeheksen sagde ...

Nej, hvor ser det lækkert ud og jeg kan jo kun være med-begejstret for dit farvevalg :-)Glæder mig til at se, hvad du finder på.

Den Mr. Greenjeans ser skøn ud, men hvorfor Mr???

ANNEPÅLANDET sagde ...

Så fine farger! Jeg har også god erfaring med å bestille garn fra England. Fra hvor bestilte du det?

Fru Rønne sagde ...

Ih,- hvor er du heldig. Jeg tror sørme, jeg også er nødt til at fer.å fingre i noget cascade...og er ret sikker på, jeg også kan bruge laaang tid på at vælge farv

nynne sagde ...

Dejlige farver du har valgt-hvad hedder den side du har bestilt på?
Glæder mig til at se hvad du forvandler garnet til

Irene sagde ...

Anne, Fru Rønne og Nynne :
Jeg bestilte garnet i denne netbutik: http://www.paviyarns.co.uk/shop/

Samtal från min trädgård sagde ...

Så flotte farver, og det virker väldigt enkelt at bestille fra udlandet. Har bare köbt böger tidligere.

Karin Grøn sagde ...

Uh det er lige mine farver- det er bare så skønt at kunne give sig selv lov til at købe noget nyt med god samvittighed og du har jo garnpenge nu ligesom konerne på landet havde æggepenge i gamle dage

Lavendel sagde ...

Jamen - kom da endelig!!! det ku være sjovt at ses - jeg har slet ikke fornemmelse af om der kommer nogen! kærligst lavendel

Gitte sagde ...

Uha - hvor ser det lækkert ud - Irene.

Jeg skal godt nok også prøve at bestille noget hjem ;-) Skal bare lige lidt længere ned i garnbeholdningen først.

Skønne modeller du har gang i - ind i mellem har Knitty altso nogle super modeller, selv om jeg må indrømme, at jeg blev lidt skuffet denne gang.......