torsdag den 30. april 2009

Nye pindevenner


Mickey har på Ravelry taget initiativet til at strikkere fra Århus og omegn mødes hver 14. dag på caféen "Hos Sofies Forældre".
I dag var vi 5 der mødtes derinde til et par hyggelige timer med snak og strik.
"Hos Sofies forældre" er indrettet som Mormors dagligstue med tunge polstrede møbler, fine broderede duge, kitchede malerier og andre finurlige ting. Caféen server kaffe og et stort udvalg af spændende theer og afsindigt lækre kager :-) Altsammen på småblomstret Mormor-porcelæn.
Jeg kommer gerne igen om 14 dage :-)


6 kommentarer:

Helle : sagde ...

Ej hvor ser det hyggelig ud, kan godt forstå at du gerne vil der ind igen. En skam at man ikke bor i Århus ;-)

Tine sagde ...

Super fine billeder du fik taget.
Og tak for idag. Det var hyggeligt.

Jeg har også sat kryds i kalenderen om 14 dage!

Gitte sagde ...

Åh - hvor ser det bare hyggeligt ud.
I mødes temlig tidligt ikke? Kunne forstå på Tine, at det allerede er kl. 16.00? Uha - det er ikke nemt med børn der skal hentes. Nå - jeg må med engang.

Irene - de sorte strømper du havde på hos Mariann (kunne ses på billedet på Tines blog) - Har du selv strikket dem, og hvis JA - hvor har du mønsteret fra. Jeg tror at jeg vil til og igang med et par strømper.......

Anonym sagde ...

Hvor ser der dog hyggeligt ud..jeg kan godt forstå at I gerne vil mødes der for at strikke :-)

Fru Rønne sagde ...

Hvilken pragtfuld idé, og sikke et sted! Man strikker bedre i en god, dyb stol/sofa end på en lille, fancy en af slagsen

Samtal från min trädgård sagde ...

Det ser ud som vores strikkecaféer, hvor man mödes ude, väldigt hyggeligt. Synd at man bor så langt väk, kommer dog til DK nu på torsdag til söndag, skal blive herligt.