torsdag den 28. april 2011

Jeg har fortrudt...

....indkøbet af disse to strikkekits.
Jeg ved, jeg ikke får dem strikket, fordi der er så meget andet, jeg hellere vil strikke:-)
Og hver gang jeg går forbi stirrer de anklagende på mig :-)
Patent af Hanne Falkenberg var jeg startet på, men jeg strikker en ualmindelig grim patent. Det går uendelig langsomt, så jeg orker den ikke.
Jeg sælger opskrift plus garn til str. S/M for 500 kr inkl. forsendelse.
Det andet kit jeg sælger er Dydsmønster af Bente Gejl.
Opskrift plus garn til en str. L 400 kr inkl. forsendelse. SOLGT!
Hvis du er interesseret i et af de to strikkekits, så send mig en mail på : irene@aagaard.me.uk.
Det er først til mølle:-) 

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

hej Irene
2 rigtig flotte modeller ...
men må vist hellere springe over ..da jeg har ufærdige projekter... håber du har held til at få dem solgt
kh♥

Gitte sagde ...

Kære Irene,
Hvor er det dejligt at høre fra dig igen. Synes du er helt utrolig - du kommer hjem fra hospitalet - ikke helt ovenpå - og vupti, så ligger der en færdigstrikket trøje på nettet ;-)

Den er ualmindelig skøn - din Coco.

Det lyder rigtig trælst at du ikke kan spise, og det er jo - som du skriver - slet ikke holdbart i længden. Jeg håber du og Michael finder nogle brugbare løsninger.

Jeg har lige købt garn, så jeg springer købelysten til Geilsk modellen over.......

Knus
Gitte

Tine sagde ...

God ide at komme af med Patent.
Den har godt nok trukket tænder ud!

Jeg er ellers sikker på du ville have set fantastisk ud i Geilsk model.
Men på den anden side, strikker du jo nok noget andet der bliver lige smukt og klædeligt :-)

Annette sagde ...

Hvor er det godt igen at se indlæg på din blog. Hilsen fra Holland.