tirsdag den 4. marts 2008

Martshaven



Stedmoderblomsterne fra sidste år har stort set blomstret hele vinteren, og nu tager de for alvor fat.



Der sad en lille gråspurv i hækken og pudsede sig.



Blæsevejret har desværre balret et af vinduerne i drivhuset. Alligevel kan man godt begynde at drømme om alle de dejlige tomater,der skal gro derinde.



Selv om jeg måtte skrabe is af bilruderne i morges og det sneede her i formiddags, så var det ualmindelig smukt solskinsvejr,da jeg kom hjem fra arbejde. Så jeg måtte bare ud i haven.

3 kommentarer:

Akicage sagde ...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

Det gule hus sagde ...

Hejsa, mange tak for din hilsen jeg har også føjet dig til min liste på bloggen.

Tanker & Spin sagde ...

Hej Irene-
Tak skal du ha'. Ja jeg tror også vi er mange der læser Liselotte's blog, den er også fin.
Kh Jette