søndag den 26. oktober 2008

Luxurious Yarn


Michael fortalte, at ekspeditricen i den amerikanske garnbutik ikke troede, at han helt seriøst var interesseret i at købe garn. Han startede med at sige, at han skulle have noget luksusgarn til sin kone, og at jeg havde nævnt noget, som hed Noro. Derfor hev hun pligtskyldigt en pose Noro Silk Garden ned og viste ham. Der var 10 nøgler i posen, og han sagde så, at han gerne ville have de 10 nøgler. Hun troede ikke sine egne ører ! Men da hun forstod, at han mente det og ovenikøbet ville købe mere, kan det nok være, at hun begyndte at flå garn ned fra hylderne og vise ham.
Udover de 10 nøgler Noro har jeg fået 4 bundter fin merinould, 6 nøgler Panda Silk - en blanding af bambus, merinould og silke og endelig det helt luksuriøse : 4 bundter med en blanding af babyalpacca, silke og cashmere.
Og det allerbedste er, at Michael måske skal derover om en måned igen, hvilket betyder, at jeg kan give ham en indkøbsliste med. På den anden side, så har jeg altså nu så meget garn, at jeg sådan set ikke decideret mangler noget - i hvert fald ikke det næste halve års tid:-)




13 kommentarer:

Tine sagde ...

WOW. Det er da vist den eneste passende kommentar!!!

Sikke en masse lækkert garn(Og sød ekspeditrice).
En ønskeseddel til næste gang er da en god ide, på den anden side, så klarede han det da egentlig ganske godt uden, din mand!

Irene sagde ...

Ja Tine - jeg er også ovenud tilfreds! Ved bare næsten ikke, hvad jeg skal begynde med:-)

Anonym sagde ...

og hvis ikke wow...så ordene
"hold da op med garn" hvor flot og lækkert det ser ud :-)

Mariann sagde ...

Hvor dejligt !
Det er han da sluppet helt godt afsted med :-)
Er kun lidt misundelig ;-)

Strikkeheksen sagde ...

Nu må jeg bede om mine himmelblå :-)Hold da op, dit ærkeheldige asen -hvor ser det lækkert ud - jeg begynder at tro, at din udtalelse om "et værelse med garn" skal tages bogstaveligt :-)

Liselotte sagde ...

Hold da op, som du er heldig, Irene. Det er jo lutter smukke ting. Han er slet ikke dum at sende afsted, ham din mand :-)

Gitte sagde ...

Altså - WOW var også det ord der faldt mig først ind. Hvor ser det bare lækkert ud. Glæder mig rigtig meget til på søndag - hvor jeg håber vi må kigge nærmere ;-)

Unknown sagde ...

Hold da helt op, hvor ser det lækkert ud. Og tænk at have en mand som tør vove sig ind i en garnbutik på egen hånd og så ovenikøbet købe noget uden instruks.

Jette sagde ...

Sidder bare her og ligner Annegrete Bjarup Riis med åben mund...:o)) Nu går du vel i koma, og kan slet ikke bestemme dig til hvad du skal lave. Og nu ved jeg at jeg så dig hos Bc, vi stod i kø, mens du shoppede.
Vildt fede lækre sager du har fået..

Irene sagde ...

Tak Jette, Pia, Liselotte, Gitte og Lene - jeg er skam også udmærket tilfreds med manden. Bytter ham i hvert fald ikke :-)

Irene sagde ...

Og også tak til Tine, Anne og Mariann:-)

Julia Zahle sagde ...

Øj, øj, øj....!

HANNE sagde ...

Jeg ville være ualmindelig lykkelig hvis det var mig som havde pakket den gave op:O) Du må have en rigtig sød og betænksom mand med god smag :O)