onsdag den 21. oktober 2009

Strikke-opdate


Jeg har travlt med en hel masse, der kræver min opmærksomhed, så i øjeblikket er der ikke rigtigt tid til at blogge.
Men - der bliver stadig tid til at strikke lidt:-) Jeg har strikket to par pulsvarmere til en kollega, og så er jeg i gang med endnu en cardigan til mig selv.
I søndags da børn og børnebørn var til søndagsmiddag, fik min datter øje på en rest Noro fra min trøje, og spurgte om der ikke kunne blive en babytrøje. Så den er jeg i gang med i dag, men indimellem er jeg også nødt til at læse i en meget spændende krimi fra Shetlandsøerne.

11 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så koselig med tid til litt av alt;) Lesing er jo deilig. Og sikker er jeg på at småtrøjen blir fin;) Kos deg med boken og strikkeriet;) god kveld til deg.

Annette sagde ...

Hej Irene,
Godt at høre fra dig igen. Der skal jo også være tid til andet her i livet end netop blogning ☺
Hav det rigtig godt.

Gitte sagde ...

Der er jo trods alt også andre ting i livet end strik ;-)

Bliver en rigtig fin babytrøje, og så har du en rest mindre.

Helle : sagde ...

Dejligt når man kan få brugt sine rester fornuftigt !

Samtal från min trädgård sagde ...

Herligt at have lidt mindre rester! Og blogger gör man når man har tid og behov, altid hyggeligt at kigge ind til dig.

Lavendel sagde ...

En lækker rest, hun fandt der!

nynne sagde ...

Det lyder herlgt med de søndags middage. Var det den rest Noro du fortalte om - den du havde planlagt at bruge til Baby ?

Jeannette Mariae sagde ...

Det var da godt lige at høre lidt fra dig... Livet er jo også andet en bloging.

Knus fra engens land ;-)

Tine sagde ...

Smuk farve til en babytrøje.

Har lige set din strikkeudstilling på vores bibliotek :-)
Jeg kommer nok forbi d. 12.

Strikkeheksen sagde ...

Ja, det er sørme ikke nemt at få tid til det hele, meeeen du er nu vist rigtig godt med som sædvanlig :-) Smukke farver på dit strik!

Fru Kahr sagde ...

Skønne striber til det kommende barnebarn:-)