torsdag den 29. april 2010

Fuck cancer!


På opfordring fra flere så Michael og jeg den interessante Tv-udsendelse i søndags om Chris McDonald og hans far. Faderen drak hver dag et stor glas grøntsags/frugt juice for at holde canceren stangen, men det jeg især lagde mærke til, var den saftpresser han benyttede. Den kunne så let som ingenting presse hårde grønsager til juice. Nu har jeg selv en stor saftpresser, som blev købt for 2-3 år siden og som vi primært laver juice på i weekenden. Den kan ikke presse hårde grønsager og den er umanerlig svær at gøre ren.
Sådan noget skal man ikke sige til Michael. Han er VILD med køkkenmaskiner!!!
Læs resten af historien på Michaels blog:-)

7 kommentarer:

Frujensensunikum sagde ...

SÅDAN....dejlig mand du holder dig !!!

Handling - tro - optimisme og en god portion livsglæde.

Hvem kan slå det....

Denblyviol sagde ...

Dejlig mand til en dejlig kvinde, sådan skal det bare være. Begge med livsglæde og hovedet opad.

Lavendel sagde ...

Det var en dejlig udsendelse, jeg så den også. Hold uuud..

Tine sagde ...

Sikke da en monstermaskine! :-)

Håber den er god i brug, så du kan få noget grøn saft og kraft til morgenmad! :-D

Sikke en smuk buket du fik. Yndige farver. God veninde!

Helle : sagde ...

Godt du har så dejlig en mand ! Den maskine ser super god ud !

Fru Kahr sagde ...

Tillykke med "dyret".
Af en eller anden grund kommer jeg til at tænke på den udsendelse med brødrene Price, hvor de præsentere alle deres køkkenmaskiner:-)

Håber, du får en masse gode råvarer indenbords som et ekstra værn.

Annette sagde ...

Jeg så udsendelsen over nettet og tænkte på dig.
Tillykke med det fantastiske nye redskab, jeg var vildt betaget af den måde maskinen troligt åd alskens grøntsager, uden så meget som et eneste kny.
Skønt at læse om den optimisme og glæde I begge ligger for dagen.