mandag den 19. april 2010

TAK!


Først og fremmest tak for alle Jeres søde, støttende, opmuntrende og betænksomme kommentarer og mails! I aner ikke hvor meget det betyder for mig og hvor rørt det gør mig! Hjertelig tak!
Jeg har tid til en ultralydsskanning i eftermiddag, men svaret får jeg nok ikke før om en ugestid.
I går tog vi bilen, kørte ud til Riiskov, gik en lang tur og fik for en stund blæst bekymringerne væk. Jeg ville se om Claus Dalbys mange løgvækster var sprunget ud. Det var de desværre ikke endnu, men han havde travlt med at vande og nurse sin have :-)
Til gengæld stod der det flotteste flor af anemoner overalt i skoven. Og dér hvor der ikke var anemoner, der var fyldt med friske grønne ramsløg. Michael plukkede en posefuld, så til aften fik vi tsatziki med agurk og hakket ramsløg. Det smagte dejligt:-)

7 kommentarer:

et cetera sagde ...

Irene, denne situation føler jeg dybt. Jeg mangler ordene - men ikke tankerne til dig, som er inderlige og varme ...

Annette sagde ...

Kære Irene.
Jeg ser først dit forrige indlæg nu og åh nej, hvor er det urefærdigt.
Jeg "kender" dig ikke personligt, men via bloggen synes jeg alligevel at jeg "kender" dig og føler med dig netop nu.
Jeg ville ønske, at jeg kunne finde lige præcis de gode ord som du har behov for, men de vil ikke komme.
Jeg håber sådan, at det viser sig at være en godartet knude og at frygten (som jeg kan forestille mig altid vil sidde i baghovedet efter det sygdomsforløb du har været igennem) har været ubegrundet.
På hollandsk siger man, at jeg ønsker dig "Veel sterkte" og bedre kan det næsten ikke siges.

Lavendel sagde ...

HAV EN GOD DAG, TRODS ALT!

Eva sagde ...

Tænk, så kunne vi være stødt på hinanden, jeg var nemlig også i Riis Skov i går og plukke anemoner og ramsløg. Har du smagt Claus Dalbys pesto med ramsløg? Den er bare god.
Håber, du holder skruen i vandet!

Unknown sagde ...

Kære Irene, Jeg har altid læst din blog som en dejlig varm og positiv blog, du er altid opmærksom og fyldt med gode og anderkende kommentarer på min blog. Derfor blev jeg meget berørt over dit indlæg. Jeg sender masser af varme tanker til dig, og håber at du har styrke til at overvinde det værste, men møder det bedste:) mange hilsner Karen-Ditte

elle-melle sagde ...

Jeg har også vært ute for å plukke ramsløk, men jeg fant ingen denne gang dessverre.

Ønsker deg alt mulig godt og rolige dager.

Fru Olsen sagde ...

Sender dig de varmeste tanker - kender selv til frygten. For mig gjaldt det om at nyde og være LIGE NU. Vi kender ikke dagen i morgen, men LIGE NU er vi HER og nyder hvad vi nu kan nyde! Glæder mig over din blog, også når den bliver mere alvorlig.