torsdag den 19. juni 2008

Restitutionsdag


I går var jeg med toget 5.32 fra Århus til København, fordi jeg skulle til et møde i Gentofte. Jeg var først hjemme igen omkring ved 20-tiden,så det var en meget lang og udmattende dag.
Heldigvis havde jeg så fri i dag, og det allerførste jeg gjorde i morges var at gå ud i haven og plukke denne skønne buket roser. Jeg har masser af lådden løvefod. Det er en staude jeg rigtig godt kan li`.Den fylder pænt i de fleste havebuketter,og den limegrønne farve er særdeles yndig sammen med roser. Ellers har jeg ikke lavet så meget i dag andet end at slappe af, strikke og se en film.
Rosen herunder er en Queen Elizabeth.

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Tusind tak for de fine billeder af min datters kjoler ;-)

Har også lige haft 3 dage af den slags - heldigvis nærmer weekenden sig, så der kan blive ladet op igen. Og - ja - vores sommerferie ligger lidt langt væk, men til gengæld bliver der snart fredeligt ude på arbejde - en lille ekstra ferie.