lørdag den 11. juli 2009

Weekendtur


Sidste år byttede Etcetera og jeg valmuefrø. Hun fik nogle af mine lyslilla og jeg fik nogle af hendes pink. Foreløbig er kun en enkelt af de pink sprunget ud. Det er ligesom de er lidt sartere end de lyslilla, eller også skal de lige akklimatisere sig:-)
Men én er også rigeligt til at tage frø fra.
Ellers er vi på vej ud af døren - kurs Skagen.
Min veninde og hendes mand har købt sommerhus 17 km fra Skagen. Glæder mig til en weekend med lækker mad og masser af snak og grin.
Vejret ku`bare godt ha`været lidt bedre.

5 kommentarer:

eKirsten sagde ...

God tur! Vejret er sikkert meget bedre nordpå - det er det i hvert fald tit.
Jeg er selv ret vild med Skagen og hele området. Hvis det ikke lå så langt væk fra alt andet, kunne jeg godt bo der hele året.

P.S. Min halvblå rose hedder ikke Blue Paradise, men Rhapsody in Blue (det passer også bedre). Det er høstfloksen, der hedder Blue Paradise.

Jeannette Mariae sagde ...

Selv om du kun har én af disse valmuer, så er det vel nok et smukt eksemplar.

Jeg såede selv en mængde frø af slagsen, men kun én er dukket op, og den høster jeg så fra, ligesom du.

Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig tur til Skagen... Jeg håber på en tur senere på året.

Knus fra engen ;-)

Gitte sagde ...

Rigtig god tur. Jeg er sikker på at solen nok skal skinne i Skagen!

Valmuefrø - Jeg fik nogle for et par år siden - en stor smuk helt rosa model, og sjovt nok kommer der hvert år kun én.

Din er meget smuk i den mørke farve.

Strikkeheksen sagde ...

Lyder som om, der er lagt op til en skøn weekend og solen skinner jo altid i Skagen ;-)

Iøvrigt: Sikke nogle hyggelige sommerindlæg, du har lavet, de emmer af dansk sommer :-)

Lavendel sagde ...

Hvis du har fler frø, du vil dele, så meld ind på http//:lavendelstrik.blogspot.com - vi er mange, der gerne vi bytte frø - god tur