torsdag den 27. oktober 2011

Udflugt

I morgen sætter Nynne og jeg kursen mod Fredericia.
Vi vil en tur ned til den kreative messe og hilse på bloggere og lade os inspirere.
Nynne har bestilt et fint Bloggerskilt til os begge to:-)
Jeg tror ikke det bli`r til garnindkøb denne gang. Jeg fik købt så rigeligt, da vi var på Fanø. Og så har Ho Strik i øjeblikket et raskt lille udsalg, så jeg "kom til" at bestille lidt Tvinni og Alpaca 2 i går:-)
Måske kan jeg finde en julegave eller to på messen. I hvert fald har jeg tænkt mig at Julia skal have en krammer:-) Hun sidder på Tante Grøns stand i morgen formiddag.
Charlotte Kaae vil jeg også hilse på - hun har det fineste pulsvarmerkit med, som jeg da vist bli`r nødt til at ha`.
Jeg glæder mig!

11 kommentarer:

Kirsten Amstrup sagde ...

Det kan jeg godt forstå, bare det var mig!

Pernille sagde ...

Det bliver spændende. Jeg skal af sted for første gang nogensinde. Først tager vi forbi garnudsalg hos BC-garn, og så fortsætter vi til Fredericia.
Måske ses vi - måske ikke :)

Lea sagde ...

Jeg må vente til lørdag med at komme på messe.

Sejt, hvis du kan undlade indkøb af garn; Charlottes pulsvarmere er skønne så dem skal jeg også kigge på.

Irene sagde ...

Pernille: Håber vi ses:-)

Lavendel sagde ...

Rigtig god tur...jeg nærer mig, har brug for bare at være hjemme..

Strikkefuglen sagde ...

Rigtig god tur ;-)
Jeg venter til lørdag med at tage over og se på alle herlighederne.
Majbritt

Henriette sagde ...

God tur i morgen - jeg tager afsted på lørdag. Jeg er meget spændt for det er mit første besøg på et kreativ messe ♫

Berit sagde ...

God tur! Jeg når vist ikke derned i denne omgang.

Lykke sagde ...

Håber I får en dejlig inspirerende tur :-)

Helle sagde ...

Det kommer sikkert til å bli kjempeartig. Så spennende å møte andre kvinnelige bloggere. Tja, det med å være avholden fra garnkjøp kan være ganske vanskelig.

dqpage sagde ...

I må have en god tur til Fredericia.
Desværre kommer jeg ikke derned - der ville ellers være spændende ting nok at fordybe sig i.
mvh Mona