lørdag den 23. maj 2009

Uvelkomne baciller

Michael kom hjem fra sin Englandstur sidste weekend med nogle utroligt agressive forkølelsesbaciller. Selv om jeg har forsøgt at holde mig på afstand af ham, så sprang de alligevel på mig, så jeg blev syg sidst på eftermiddagen den første dag på vej herned.
Ikke lige det man har mest brug for, når man skal på en dejlig ferie:-(
I går forsynede jeg mig så med halstabletter, næsespray og panodiler på det lokale apotek i Pontremoli.
Jeg er desværre stadig noget sløj, så derfor har jeg lige fået serveret denne kæmpekop med varm cacao og flødeskum og et ordentligt skvæt Vecchia Romagna(cognac)i. Uhmmmm...skønt for halsen, og så måske en lille lur i hængekøjen i haven:-)

6 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Hvor er det dog ualmindelig ærgeligt, når I nu endelig er kommet afsted.

Ønsker dig en rigtig god bedring. Måske et par af de gode gibbernakker kan fremmane en helbredelse ;-)

Strikkeheksen sagde ...

Åh din stakkel, rigtig, rigtig god bedring :-)

Det ser ellers ud til at være et skønt sted og med de temperaturer, må du ha´ en chance for at komme ovenpå hurtigt :-)

Fru Kahr sagde ...

Det var da skrækkelig uheldigt. Du bliver forhåbentlig hurtigt frisk igen, så du kan få det fulde udbytte af ferien.

Gitte sagde ...

Hvor herligt at du har den bærbare med, så du kan holde os forsynet med historier og stemningsbilleder fra det dejlige Italien.

Men - HVOR TRÆLST at du er blevet syg. Det har man absolut ikke brug for på en ferie.

Rigtig god bedring.

Annette sagde ...

Rigtig god bedring og forhåbentlig bliver der alligevel rig mulighed for at nyde Italien.

ANNEPÅLANDET sagde ...

Så uheldig - håper du blir frisk i en fei! Og fortsatt god ferie - det høres deilig ut!