tirsdag den 27. september 2011

Fanø - ikke kun garn

Der blev indkøbt lidt andet end garn på Fanø:-)
Jeg glemte at vise Annette Danielsens nye bog " Hattedamer", som man kunne købe i Kunstladen, selv om den først udkommer i denne uge. Der er mange fine huer i, så den måtte jeg også have:-)
Jeg nåede også et besøg i butik "Silken", der som navnet siger udelukkende handler med beklædning fremstillet af silkestoffer.
De har efter min mening nogle utroligt smukke ting. Jeg købte en pink silkejakke med håndbroderede blomster - den er så fin:-)

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg fik også købt Hattedamer...Min yngste ( Ditte) havde set modellen der hedder "Frøken" på nettet og den kan hun godt lide ( en julegave fra mig til hende?)Det er en meget smuk jakke du har købt Irene, jeg nåede ikke at besøge Silken denne gang.

Helle : sagde ...

Nøj hvor er din jakke smuk Irene, kan godt forstå at den måtte med hjem.

marianne sagde ...

Bogen ser rigtig spændende ud måske jeg skulle lure efter den:) Jakken er så fin.....god dag:)

Ulla Røjkjær sagde ...

Jeg kan godt forstå at du blev forelsket i den jakke Irene. Den er bare SÅ smuk...

Kirsten Amstrup sagde ...

Også jeg har kunnet sætte "hattedamer" på min strikkereol her efter Fanø.
Hvilken smuk jakke, du også har "fået".

Lavendel sagde ...

Ser ud til at være en frygtelig (dejlig) BOG :-)

nynne sagde ...

hvor er det en smuk jakke - er sikker på at du bliver så smuk med den på !

eKirsten sagde ...

Ja, den jakke bliver du da glad for! Selv forelskede jeg mig i et tørklæde til omkring 1200 kr., men så meget giver jeg altså ikke for et tørklæde, så jeg fik ikke brug for at svinge kortet i Silken.

Lea sagde ...

Åh, din nye jakke er smuk!!!

Kan godt forstå du måtte have Hattedamer med hjem; jeg har set modellerne på AD´s side - der er jo nok at gå igang med :-)

Måske du skal strikke en pink hat, der matcher din ny jakke?

Lin sagde ...

Skoenne indkoeb. Den bog skal der vist kigges naermere paa.

Annette sagde ...

Hvor er den dog skøn din nye jakke, nej ikke kun skøn, den er bare vidunderlig. Den måtte meget gerne hænge i mit skab ☺ ☺.
Solskinshilsener fra Holland

Tine sagde ...

Og så klæder jakken dig bare så godt!!