tirsdag den 31. januar 2012

Ny nederdel

Januar plejer at være den måned, hvor jeg går fuldstændig shop-amok og køber en masse tøj, sko og støvler på udsalg.
Men det har jeg desværre været afskåret fra i år, da jeg stadigvæk ikke må bevæge mig udenfor huset medmindre det sker i en liggende transport.
Alligevel er det lykkedes mig at finde lidt nyt på Nettet:-)
Jeg er en udpræget nederdel/kjole-kvinde. I skrivende stund tror jeg faktisk kun jeg har et par bukser, jeg kan passe, og det er yderst sjældent de kommer på:-)
Da jeg opdagede Mettes blog Frejvald, vidste jeg med det samme, at hun skulle sy en nederdel til mig. Det er efterhånden et stykke tid siden, at jeg modtog nederdelen, og jeg er bare så glad for den og bruger den rigtig meget.
Mod en mindre betaling fik jeg foer i nederdelen, så det er blevet en dejlig lun vintersag, der sidder perfekt på mig:-)
Tag et kig på Mettes blog og se hendes nyeste nederdel i jersey- og libertystof. Sådan én må jeg også bare ha`:-)

10 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Sej nederdel du har fået syet.
Ork, ja det er da ingen hindring for at handle ;)
Hip,hip for nettet.

Knus Yt

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Det er en fantastisk ting at man kan handle på nettet, få tingene bragt lige til døren.
Lækker nederdel du har fået, passer i udtryk perfekt til strikkede overdele, særligt den gammel rosa sag du viste sidst, og som er sååå flot.

Irene sagde ...

Tak Yt!
Sigrid: Nederdelen og den rosa bluse passer nemlig forrygende sammen:-)

M sagde ...

Tak for de søde ord, Irene :-) Jeg er glad for at kunne hjælpe dig med noget nyt tøj. Og du siger bare til, så syer jeg en til :-)

Lin sagde ...

Det goer jeg saa.

Ulla Røjkjær sagde ...

Kan du så ladevære at friste Irene;)))

Pernille sagde ...

Jeg har altid holdt mest af det hjemmesyede med personligt islæt. Det ser ud til en skøn nederdel. Den kan jeg godt forstå du er glad for :)

dqpage sagde ...

hej Irene
jeg kender godt Mettes blog - og den er fin.
Og dygtig er hun også :o)
Jeg kan godt forstå du er glad for den nederdel.
hilsen Mona

amstrik sagde ...

hej
fin nederdel... den er rigtig fin og da helt perfekt til den trøje du strikket færdig den anden dag.

Tine Nedergaard sagde ...

Sikke en flot nederdel! Jeg handler også kun på nettet, mest online mode, men smart at få det syet!