tirsdag den 24. januar 2012

Bedårende buketter

Jeg tror ikke, at der er nogen der læser med her, der er i tvivl om, at jeg elsker blomster.
Jeg har altid en buket blomster stående på mit skrivebord.
Jeg sætter vældig stor pris på at få foræret en buket.
Jeg nyder i den grad at se på en smuk buket, og mine fotomapper bugner af blomsterbilleder:-)
Michaels kusine og mand har sendt mig denne bedårende buket - en ren farveeksplosion, som man kun kan blive glad af at se på.
Sprøde tulipaner fra en kær veninde.
Yndig buket fra Lene i romantiske tøsefarver.
Andre af strikkesøstrene har sørget for, at jeg får sendt en buket i ny og næ i de næste uger, og det er simpelthen alletiders idé, at man får en buket ad gangen og ikke mange på én gang.
Derudover blev jeg begavet med chokolade. slik, økojuice, maskemarkører og en fin halskæde i Irene-farven.
Tusind tak I søde væsener!
Læg lige mærke til, at det er håndlavede bolcher fra Møn(jeg er født på Møn):-) De smager da selvfølgelig meget bedre end andre bolcher:-)Men man skal åbenbart ikke spise for mange:-)

17 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Sikke dejlige ting du har fået og man bliver ganske rigtigt meget glad af blomster - håber du selv synes det går lidt bedre.

Britta sagde ...

Dejlige gaver og rigtig smukke buketter, du har fået. Der er intet der løfter humøret mere end en smuk buket ;o)
Dejligt at læse at du har overskud til at hygge med strikkesøstrene; jeg ved jo at du sætter pris på alt det positive.
Jeg sender dig en masse varme tanker; der går ikke en dag hvor mine tanker ikke smutter en tur omkring dig.

Kh Britta

Kludemutter sagde ...

Sikke skønne blomster ;)
De er vist gode ved dig de strikkepiger, det er dig velundt.
Dejligt med kærlig omsorg.

Knus Yt

Fru Kahr sagde ...

Jeg var simpelthen nødt til at købe de bolcher fra Møn;-)

Dejligt med alle blomsterne.

Unknown sagde ...

Hvor er det dejlige buketter - og skønt at der er flere i vente.
Dejligt at have dig tilbage her i blogland - jeg beundrer dig for din styrke og evne til at komme igen, selv om det ser sort ud.

Knus og mange tanker fra Marianne.

Lis sagde ...

Dejligt, at strikke pigerne har delt det ud over flere uger, så varer det længe inden du skal tænke over farverne se, nu er det gjort.

Det er godt nok nogle flotte buketter du har fået, heldige dig.

Kh. Lis

marion sagde ...

sikke nogle dejlige gaver, og ja det er altid dejligt at nogen tænker på en og sender en en smuk og dejlig buket elsker også blomster især roser :-)

mona sagde ...

Sikke nogle smukke billeder. Jeg har også rigtig mange blomsterbilleder med og uden makro i mit billedbibliotek. Det er dejligt at høre fra dig igen Irene, jeg tænker tit på, hvordan det går dig! -det føles lidt mærkeligt, for vi har jo aldrig mødtes "rigtigt". Det håber jeg vi engang vil. Du får gode ønsker fra mig - og lige om lidt kommer foråret!

Helle : sagde ...

Sikke nogle skønne gaver du har fået, og vidunderlig buket !

Eva sagde ...

Sikke smukke blomster. Og du kan glæde dig til flere de kommende uger.
De strikkesøstre har du vist været heldig med:)

Henriette sagde ...

Hvem elsker ikke at få sådan en buket?
Hver gang man går forbi en dejlig buket og snuser til blomsterne - tja så kan man ikke andet end smile♥
Varme smil sender jeg til dig ♥

Tine sagde ...

Smukke smukke buketter.
Kan sørme godt forstå du går og nyder dem!

Pas nu på med de bolcher!
De er åbenbart farlige ;-)

Lin sagde ...

Ja, der kører en gyserhistorie på nettet nogle blå tænder hihi.

Signe sagde ...

Kære Irene,

Jeg "kender" dig ikke, derfor har jeg ikke tidligere følt mig berettiget til at sende dig en god bedring-hilsen, jvf. I frabed jer "Facebook-agtige-god-bedring-hilsener" - hvilket jeg godt kan forstå!

Men nu har jeg altså alligevel lyst til eller behov for at skrive, hvor glad dine seneste indlæg gør mig - du mærker det måske ikke selv endnu, men jeg synes, man på dine indlæg kan fornemme, at du er ved at have fundet modet frem igen.

Jeg ønsker dig et fremadrettet godt kurforløb og naturligvis god bedring.

Venligste, beundrende hilsner,
Signe (der bare gerne vil ende med at være halvt så god til at strikke, som du...)

Berit sagde ...

Det var nogle skønne, og dejlige ting, du fik, og ja - blomster er så skønne at se på. Humøret bliver automatisk bedre.

Helle sagde ...

For en fargeeksplosjon av blomster du har fått. Så håper jeg alle disse deilige fargene kan gi deg litt energi.

Strikkesøstrene høres ut som om de er fantastisk gode å ha i denne stund.

Strikkefuglen sagde ...

Skønne gaver du har fået, blomster i smukke farver spreder glæde ;-)
Dejlig at du er tilbage, har sendet dig mange tanker :-)
Kh Majbritt