fredag den 11. april 2008

I stribevis


Den lille pink babycardigan med hulmønster er færdig. Selve bullen med hulmønstret blev fin nok, men bærestykket med indtagninger skal der liiige tænkes lidt mere over. Det blev ikke helt som jeg ville have det.
I stedet er jeg gået lidt amok i stribede babysweatre efter Liselottes(Slagt en hellig ko) opskrift.
Øverst turkis/pistacie striber med brune kanter.
I midten creme/mørklilla striber og nederst creme/chokoladebrun m. turkise kanter.
Strikket i Linie 160 Season(halvt bomuld halvt uld) på pinde 3 1/2.
Passer str. 0-6 mdr.

4 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Du styrer da for vildt, hvor er de søde. Hende Liselotte kan da sætte skub i folk her rundt på bloggene.

Irene sagde ...

Tak skal du have :-)

Det gule hus sagde ...

Flotte babyting og øhhh kunne du måske give din nabokone min email, jeg vil så gerne købe en filthat af hende. :-D

Karina sagde ...

Hej Irene.
Jeg er vild med de sweatre, og har ledt efter opskriften hos Liselotte. Jeg kan bare ikke finde den. Kan du mon hjælpe med et link?

Hav en fortsat god søndag.

Mvh
Karina