mandag den 21. april 2008

Tasker


Jeg elsker tasker.
Jeg kan slet ikke få nok.
Blandt meget andet samler jeg på små håndbroderede selskabstasker.
Her er min lille samling sammen med den smukke taske jeg fik af min mand i julegave. Den er så smuk, at den også får lov til at stå fremme, og så kan jeg godt lide kontrasten mellem den ultramoderne taske i et stramt design og så de gamle broderede tasker.

Her er mit nyeste fund,som endnu ikke er kommet op på væggen.
I går startede søndagene med bagagerumsmarked for private på Ingerslev Boulevard igen.
To søndage om måneden til og med september måned.
Man kan stadig være heldig at gøre et godt fund og en god handel.
Jeg fik købt lidt porcelæn, som man efter min mening aldrig kan få for meget af, bl.a tre tallerkener "Blå Olga" til en nogenlunde rimelig pris til min veninde, som samler på det.
Og så fandt jeg denne fine lille håndbroderede selskabstaske/pung.Jeg kan slet ikke stå for sådan et fint håndarbejde. Måske fordi jeg ikke selv kan brodere.
Men tænk at der har siddet én og broderet alle de fine små sting - hvor må det have taget lang tid.

2 kommentarer:

Det gule hus sagde ...

Hvor skægt jeg har samme "flip" med tasker.

Anonym sagde ...

også jeg :-)