fredag den 18. april 2008

Trendsales


Gennem godt et år har jeg med stor fornøjelse købt og solgt utallige stykker tøj på Trendsales.
Jeg synes det er intet mindre end en genial side.
I sin tid var det selvfølgelig for at komme af med uklædeligt, for småt, for stort, for grimt tøj, men nu - jeg har aldrig haft så meget tøj før :-)
For det meste går jeg i sort tøj tilsat en eller anden pangfarve. Douce farver er ikke gode til mig.
Min absolutte yndlingsfarve er turkis - alle de blå/grønne turkise farver, og det uanset om det er moderne eller ej.
Derfor kunne jeg ikke stå for denne trøje, som jeg glæder mig til at modtage med posten én af de kommende dage.
Og så laver Odd Molly noget sjovt og let genkendeligt tøj. Den eneste farve deres tøj aldrig har - er sjovt nok sort!

Ingen kommentarer: