mandag den 15. december 2008

Er der finner i finsk brød og jøder i jødekager ?


Hvorfor hedder det egentlig finsk brød ?
Det var et af de mange gode spørgsmål, som juleeksperterne fik i lørdags. Det lykkedes ikke juleeksperterne at finde svaret, men hvis der er nogen, som ved det, er jeg da stadig nysgerrig :-)
Her i huset blev der i går bagt chokoladesmåkager og vanillekranse, som Michael bagte. Jeg har stadig både tandpine og ondt i ryggen, så jeg tager den med ro i dag med, og håber det går over inden jul.

3 kommentarer:

Helle : sagde ...

De ser bare lækre ud, og jeg håber at du snart får det bedre igen.

Gitte sagde ...

uhmmmm.

God bedring.

Samtal från min trädgård sagde ...

Åh sölle dig, må du snart blive bedre. Vi har ikke bagt endnu, men gör det måske i weekenden, det bliver helt sikkert jödekager, som min man elsker.