torsdag den 5. februar 2009

Mappe 6 billede nr. 6

Mette har givet mig en udfordring : Vis det 6.billede i den 6. mappe med billeder.
Nu er det sådan, at mine billeder er ordnet på 2 forskellige måder. "Gamle" billeder er ordnet i mapper efter emne. Nyere (fra det sidste par år) er ordnet kronologisk.
Mappe 6 fra "gamle" billeder er alt for private til at jeg vil eksponere dem her - beklager :-)
Derfor lander vi på mappe 6 kronologisk i marts måned 2008, hvor jeg fejrede min fødselsdag sammen med min familie.

Det er børnebørnene, der er flest billeder af i den mappe.
På billede 6 sidder de alle tre sammen med katten Silke og ser tegnefilm.
Oskar er i perlestrikket trøje fra mormor. Villads har vistnok haft fat i en saks og selv forsøgt at klippe sit pandehår. Nanna sidder så hun både kan holde øje med filmen og katten ,fordi hun er lidt bange for, at den skal lange en pote ud efter hende.
Katten Silke er en mærkelig kat. De fleste katte bryder sig ikke så meget om små børn, men Silke er næsten ligeså interesseret i børnebørnene, som de er i hende.
Derfor ligger hun, så hun har det store overblik over, hvad de foretager sig.
Ja - billede nr. 6 er et skønt billede:-)
Jeg sender opfordringen videre til de, der endnu ikke har prøvet denne lille leg :-)

Ingen kommentarer: