torsdag den 10. december 2009

Alt vel


Jeg iler med et lillebitte indlæg om at alt her hos mig er fint!
Min intention var egentlig at lave et indlæg hver eneste dag i december måned. For det første fordi jeg synes, jeg har meget at fortælle og for det andet fordi jeg hastigt nærmer mig blogindlæg nr. 500 og besøgende nr. 100.000, og det skal da fejres:-) Men mere om det, når det er ved at være tid. Det bli`r nok først i 2010:-)
Men alt er altså helt fint her - blot juletravlt på den gode måde med besøg af børn og børnebørn, julefrokost med kolleger og julefrokost med familie, strik til julemarked og lidt julegaveindkøb ind imellem.
December er en dejlig måned, der går lynhurtigt, når man er voksen, men føles som år, når man er barn:-)
Og snart kommer der strikkerelaterede indlæg:-)

10 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Godt at vide at alt er vel..
Ja det er en travl og hyggelig måned lige hvad vi har brug for her i den mørkeste tid..

Jeannette Mariae sagde ...

Det var dejligt lige at høre lidt fra dig og at alt er vel...

Fortsat dejlig december til dig.
Knus fra engens land ;-)

Unknown sagde ...

Jeg er så enig med deg, desember fyker av gårde for oss voksne. For disse små er det lang ventetid, men vi koser oss i skolen med mye sang, baking og juleverksted. :-)

Gitte sagde ...

Åh hvor har du ret. Børnene kan næste ikke vente, og vi andre kan ikke følge med ;-)

Helle : sagde ...

Dejligt at høre at alt er vel, glæder mig til at se det du laver.

Lavendel sagde ...

Men så er alt jo vel. Glædeligt!
God december fra lavendel

Tine sagde ...

Kender det alt for godt.
Men det er jo også lidt hyggeligt :-)

Ses imorgen.

Karin Grøn sagde ...

Godt at du er ved godt mod. Intet under du ikek har tid til at skrive med alt det su skal nå- hav en dejlig december måned

Hanne ... sagde ...

Jamen vi ses i morgen i Risskov, Irene, det bli´r garanteret hyggeligt.
- og jeg skal liiige have de sidste sager monteret færdig i dag :-)

Strikkeheksen sagde ...

God december til dig og held og lykke med boden :-)