tirsdag den 15. december 2009

Tidlig julegave


Posten kom med en dejlig julegave, jeg har bevilget mig selv. Jeg så på flere blogge, at Ho-strik i en kort periode solgte alt deres garn -50%, og det var helt sikkert ikke til at stå for for én som mig med en rygrad som en regnorm:-) Især ikke, når jeg nu skal i gang med en masse Danielsen- og Isager-strik og Isager-garn er stort set aldrig på tilbud. Og jeg tør godt skrive det! Skal man bruge det tynde uldgarn, så synes jeg altså, at Isager-garn er lige en tand bedre end Supersoft og hvad det nu ellers hedder.
Pakken består af:
200 gram mintgrøn Twinni
200 gram chokoladebrun Twinni
200 gram antracitgrå alpaca/silkwool
Og så det rigtige guf:
200 gram Cherry Tree Hill
100 gram håndfarvet Casbah
Af de to sidstnævnte forestiller jeg mig, at jeg vil strikke lækre tørklæder/sjaler i lacestrik:-)

9 kommentarer:

Fru Kahr sagde ...

Uha, sikke en lækker før-julegave. Det kan bestemt godt betale sig at holde øje med Ho-strik;-)

Trillemor sagde ...

Sikke dog en lækker julegave, jeg er spændt på at se, hvad det bliver tryllet om til, det er nogle vidunderlige farver.

Karin Grøn sagde ...

Det var en dejlig julegave. Jeg har købt et krydsnøgleapparat til mig selv- så nu håber jeg at få lidt mere orden og plads til mit garn i mine Ikeakasser. Jeg tror det er nemmere at stable end fed og runde nøgler og så går det hurtigere.

Merete sagde ...

Sikke en lækker julegave du har bevilliget dig selv. Jeg går også og venter på en pakke fra Hostrik.
Merete

Jane sagde ...

Uhm lækkert garn og sikke skønne farver.

Karin aka Guin sagde ...

WOW! Jeg begynder da for alvor at ærgre mig over, vi ikke sådan lige er på julegave med hinanden ;)

Jette sagde ...

Ja, jeg havde jo rygrad da jeg så det tilbud...:o)) Men lækkert ser det ud.

Nette sagde ...

Lækkert, men skulle du ikke have ventet med at pakke pop til juleaften? ;-P

Jeg har holdt mig i skindet. Ville have haft garn til en sweater til sygeplejersken, men med 50% i Isagers garn, ville det alligevel løbe op på 800 kr. Så jeg blev så forbavset, at jeg lukkede ned, og sparede en masse penge i stedet. -)

Ulla sagde ...

Skønt garn. Det lykkedes mig at holde dankortet i pungen og ikke købe garn.

Du er ikke den eneste, der synes, at Isagers garn er meget bedre end supersoft. Tvinni alpakka slår iøvrigt isagers alpaca wool med lysår.