mandag den 21. december 2009

Award fra Lene


Jeg har fået en award fra Lene, og som altid er jeg mægtig glad for at få sådan en anerkendelse.
Jeg vælger at give den videre til de to kvinder, som jeg udover Lene, først kom i kontakt med her på bloggen - nemlig Tine og Gitte. Tak til Jer alle tre fordi I deler min glæde og begejstring over denne lidt nørdede hobby, som jeg aldrig tror jeg bli`r træt af:-)
I dag var sidste arbejdsdag inden jul for mit vedkommende. Jeg er netop blevet færdig med at strikke den allersidste julegave, og må indrømme, at nu glæder jeg mig til at strikke noget til MIG! Jeg mangler lige at få købt et par julegaver mere. Det er ikke noget jeg får stress over. Tværtimod vil jeg nyde det i morgen formiddag og glæde mig over en lang og(synes jeg selv)velfortjent juleferie, der varer lige til efter nytår.

4 kommentarer:

Tine sagde ...

Tusind tusind tak søde Irene.
Hvor er jeg bare glad for den.

Fuldstændig som dig, er jeg lykkelig for den fantastisk verden vi er kommet ind i.

Glæder mig til at se dig igen, i det nye år!

Unknown sagde ...

Gratulerer med awarden. Den er deg velfortjent som din ferie. Jeg må si jeg har litt av de samme tanker ang. alle små strikkeprosjektene jeg har til jul. Sitter med et på pinnene nå også(var egentlig ferdig igår)til en som annonserte hun ville komme til meg med en gave og desverre så har jeg ikke hatt henne i tankene, dumme meg.
Ha en fin kveld. Det er bare kos for meg på jobben imorgen. c,")

Strikkeheksen sagde ...

Du har i den grad fortjent den :-)

Jeg har det også på fuldstændig samme måde, jeg har lige smidt sidste julegave på koldt uldprogram og nu går jeg i gang med mit winter mystery shawl - som der iøvrigt skal perler på - pyha færdig med julegaver for i år ;-)

Rigtig god juleferie, Irene, jeg glæder mig SÅ meget til vi skal til Store Strikkesøndag i januar :-)

Gitte sagde ...

Tusind tak Irene. Og jeg er meget glad for at have lært dig at kende ;-) både via blog og in real life.

Rigtig god jul.