søndag den 13. december 2009

Julesøndag i Fandango


I dag var det tid at ønske pigerne fra Fandango Glædelig jul! De holdt ekstraordinært åbent for os fra strikkecafeen, og der blev serveret nisseøl, juleknas og nybagte æbleskiver. Det var rigtig hyggeligt at falde ned i en stol, strikke og snakke lidt imellem julegaveindkøbene(som jeg først startede på i dag!!!) Kjolen til venstre på billedet vil jeg rigtig gerne strikke, men først har jeg et par andre projekter eller tre, der venter:-) Jeg fik også købt garn til to cirkelveste og et hemmeligt projekt, der skal være færdigt inden jul. Gad vide om jeg når det!

7 kommentarer:

Pia sagde ...

Åhh.. det både lyder og ser hyggeligt ud. En skam man bor alt for langt væk.

Mette Lykke sagde ...

Dejligt sted at tilbringe sin søndag..

Anonym sagde ...

Jeg tror I har haft en rigtig dejlig dag, hvordan gik dit marked?

Lavendel sagde ...

Hvor hyggeligt!! Intet som strikkedage.

Tine sagde ...

Tak for idag.
Det var rigtig hyggeligt.

Jeg er sikker på at du nok skal nå alle dine julegaver.
Dejlige ting du har gang i :-)

Strikkeheksen sagde ...

Bedre kan en søndag vist ikke blive :-)
Den kjole ser aldeles spændende ud, men det synes jeg jo så ALLE strikkede kjoler gør ;-) - jeg er stadig i gang med kjoledesign, nu må vi se om det bliver til noget i det nye år :-)

Annette sagde ...

Det ser ud til at have været rigtig hyggeligt.