søndag den 13. januar 2008

Ged på bloggen


Der er gået totalt ged i mit blogskriveri ! Der har været nogle nisser indover og en masse andre totalt lamme undskyldninger. He..he - det her kunne være skrevet af sønnen(på 17 år).
Nå - men nu har jeg fået en times hjemmearbejde om ugen, og så skal der gøres noget ved det!
Jeg starter, hvor jeg slap i november med opgave 12, men må nok indse, at jeg ikke kan nå, at gå i dybden med alle ting. Nu har jeg været en tur på Flickr, og det er nok én af de ting, jeg kommer til at bruge, og som skal udforskes lidt nærmere sidenhen.
Har lige i mellemtiden været en tur i Ridehuset til Antik/loppemarked, hvor jeg mødte Kirsten og Dorthe, og så talte vi lidt om Flickr.
Der er noget jeg totalt har misforstået. Jeg troede, at når Flickr hed en "billeddelingstjeneste", så var det fordi man frit kunne bruge alle de billeder, der ligger der. Men nej - man kan kun se dem! Så synes jeg ikke, den er helt så interessant. Og geden jeg har sat på min blog, må nok slet ikke være der!

Ingen kommentarer: