søndag den 15. februar 2009

Fra strikkefronten

Ikke så meget nyt at vise frem. Jeg strikker og strikker på min Kochoran-trøje, der er kæmpestor og tung og besværlig at sidde med. Ind imellem starter jeg derfor nye(mindre!) projekter op:-) Det skal I nok høre om senere. Det er da også lykkedes mig at færdiggøre et par små projekter. Et par antracitgrå pulsvarmere til en kollega i baby-alpacca. Dem nåede jeg ikke en gang at fotografere. Desuden strikkede jeg lige disse mintfarvede i silke/merino - det sidste nøgle fra en trøje. Det høvlede lige 100 gram mere af mit lager, så selv om jeg også har købt nyt, synes jeg, at det begynder at kunne ses, at lageret svinder - lidt :-)

4 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Småprojekter skal der til indimellem, det er ofte dem, der gør at gejsten kan holdes oppe, hvis man er i gang med et af de tungere projekter :-)

Skøn farve de pulsvarmere har :-)

Pia sagde ...

Hej Irene.

Hvor er de skønne, må jeg spørge om hvor opskriften stammer fra?

Irene sagde ...

Hej Pia
Det er min egen opskrift, og den er lagt ud til fri afbenyttelse. Hvis du søger på bloggen på "Irenes pulsvarmere" burde den komme. Eneste betingelse er, at man linker til mig, når man strikker dem. Der er allerede flere, der har strikket dem:-)
Mvh Irene

Pia sagde ...

Hej Irene.
Mange tak.. Og selvfølgelig. Har vist nok lige noget garn der passer til et par pulsvarmere.