onsdag den 1. juli 2009

Yndigt!


Hver dag byder på nye yndigheder i haven.
For første gang i min havekarriere har der sneget sig noget gult ind i min have, nemlig to gule engelske roser. Og nu kan jeg overhovedet ikke forstå min tidligere aversion mod gult.
Prøv blot at se rosen her ovenover. Den hedder "Emmanuel" og de yderste kronblade er flødefarvede og så har den en svagt lysegul midte.
Jeg kan kun dufte og nusse om den og gentage : Yndigt!
Rosen her nedenunder har jeg glemt hvad hedder, men den har en smuk, varm gul farve, der passer nøjagtigt til vores Skagensgule hus:-)

4 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Jeg siger akkurat som dig! Jeg har en Graham Thomas, den kunne godt ligne den underste - og en ny Grace - smukke er de.

Jeannette Mariae sagde ...

Hvor er de smukke, dine gule roser. Det er lige før, at jeg kan dufte dem helt herover i Søsum ;-)

Helle : sagde ...

Den er bare smukt !

Fríða sagde ...

åååhhh, hvor er de smukke!
kh.fra Island
Frida