onsdag den 24. marts 2010

Mit arbejdsværelse

Inspireret af Mie, der lige har indrettet et flot nyt arbejdsværelse til sig selv, fik jeg lyst til at vise mit arbejdsværelse frem.
Jeg arbejder hjemme to-tre dage om ugen, så derfor tilbringer jeg meget tid i netop det værelse. Derfor sætter jeg også pris på, at der er rart at være. Jeg har netop ryddet op, flyttet lidt om og indkøbt nogle få nye ting, så nu synes jeg der er rigtig dejligt.
Jeg sidder, så jeg kan se ud af vinduet og følge med i årstidernes skiften og naturen lige udenfor

Mit skrive- og sybord med ny læselampe.

Kurvestolen har fået nye puder.


Blomsterakvareller på væggen

Lidt kreativt rod på det runde bord

11 kommentarer:

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Lækkert arbejdsværelse du har, og nogle meget dejlige farver du har valgt.

nynne sagde ...

rigtig smagfuldt - ingen slinger med "krea" rod i alle farver og alle hjørner (det har jeg ) Måske jeg skulle ryde op! Vil jo vildt gerne have det som dig - det må være beroligende for sjæl og sind - i stedet for alt det misk mask jeg har.

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Er lidt misundelig.
Lækkert - lyst - hyggeligt - orden i tingene værelse.
Sådan et kunne jeg også godt tænke mig :-)

Jeannette Mariae sagde ...

Dejligt arbejdsværelse. Jeg ville ønske jeg havde sådan et at kunne trække mig tilbage til ;-)

Fríða sagde ...

ååhh, jeg længes efter mit eget værelse. dit er skönt og lyst og dejligt. og det vil mit også blive, én dag må der jo blive færre mennesker her i huset.
kh.fra Island
Frida

Strikkeheksen sagde ...

Ja, jeg har jo set hele dit/jeres fantastisk hyggelige hus og dit arbejdsværelse er da bare overskønt :-)

Tror jeg kan bruge inspirationen fra dig, for mit kunne godt trænge til lidt forandring :-)

Frujensensunikum sagde ...

Rigtigt lækkert og lyst, dejlige farver du har sat sammen.
Bestemt et kreativt kvindeunivers :)

Helle : sagde ...

Skønt arbejdsværelse du har, selv stoffet på bordet passer ind i farverne.

Ann sagde ...

Så koseligt, som vi ville sige på norsk.
Og personligt.
Jeg tror, man føler sig hjemme hos dig!

fru westerskov sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud dit arbejdsværrelse. Jeg bliver helt misundelig.

Unknown sagde ...

Så lekkert arbeidsrom;)
Flotte farger og alt passer i sammen - og hvilken orden du har;)
Kos deg i disse flotte omgivelsene;)
God helg fra Ingrid