torsdag den 15. april 2010

Kähler-keramik

Når jeg kører ind til centrum, handler jeg ret ofte i Bruunsgade. Der er en stor Føtex, to bagerforretninger, en slagter, en øko-grønthandler, en blomsterbutik, Paradis-is og en Sushi-take-away. Derudover er der i Bruunsgade og Jægergårdsgade en hel række små lækre specialforretninger. Sidst jeg var derinde, var en ny forretning netop åbnet : Kähler and friends. De har som navnet siger en hel del smukt Kähler-keramik. Jeg faldt for disse to små skåle, som jeg synes kan anvendes til mange forskellige ting. Beklager de halvdårlige billeder - skålene var ret svære at fotografere. Du kan se flere af de flotte designs, der sælges i Kähler-butikken her.

7 kommentarer:

Eva sagde ...

Hvor er de dog fine.

eKirsten sagde ...

Enig - Kähler-keramik er lækkert. Det gælder også det af ældre dato. Jeg skal vist forbi den forretning.

Strikkeheksen sagde ...

Lyder som en god gade :-) Super lækre skåle og farven er jo suveræn :-)

Julie sagde ...

Uha, jeg elsker også det nye Kähler! Min skønne mand er en Kähler, og i hans familie er der (selvfølgelig) mange af de gamle ting, og det er altså en kende tungt for mig!

Ruths datter sagde ...

Vakker form på denne ja. Ønsker deg en fin helg

Helle : sagde ...

Hvor er de søde de skåle du har fundet, glæder mig til vi skal på tur !!

Hav en dejlig weekend !!

Kristine sagde ...

Åh! Jeg elsker kähler.....De er meget søde dem, du har fået fat i ;)
Min mor har en go' del af et sindssygt sødt Kähler sæt (blåt med hvide blomster) og jeg usling har allerede bedt om at arve det....hehehe.
Hvor er man så heldig at have fået sådan en butik?

Ha' en dejlig weekend ;)