tirsdag den 18. maj 2010

Balestrate 2


Vi bøvler med internettet, når vi er hjemme:-)
En sjælden gang imellem(som nu)fungerer det. Så skynder mig med et indlæg.
På begge sider af centrum i Balestrate er der en bred, hvid sandstrand med det reneste turkisblå vand, man kan forestille sig.
Vandet er allerede på nuværende tidspunkt varmere end en højsommerdag i Danmark.
Stranden havde vi som I kan se næsten helt for sig selv.
Så Michael hoppede i uden badebukser:-)
Jeg nøjedes med en soppetur og en lang gåtur langs stranden.
Lyden af bølgernes brusen er efter min mening noget af det mest beroligende, der findes.

11 kommentarer:

Berit sagde ...

Turkisblåt hav - så må du da føle dig hjemme;-) Det ser meget dejligt ud. Idag er vejret heldigvis lunt herhjemme også.

Annette sagde ...

Irene, hvor ser der vidunderligt ud i dit ferieparadis. Fortsat rigtig god ferie.

Eva sagde ...

Det ser sørme så dejligt ud. Og luften bliver lunere og lunere herhjemme, så du ikke får kuldechok, når du vender hjem. Er det ikke dejligt?

nynne sagde ...

Det ser godt nok fristende ud - jeg var nok også hoppet i - men måske med en lille ting på

Helle : sagde ...

Hold da op det ser dejligt ud, kan godt forstå at du nyder det ! forsat god tur til jer!

Lydert sagde ...

Jeg kan godt forstå, du nyder det blå vand og stranden, fortsat rigtig god ferie

Lavendel sagde ...

Hvor lækkert, tror jeg vil til min egen strand i dag - vandet er nok ikke de samme temperaturer som hos jer.

Lin sagde ...

Jeg kunne godt taenke mig en dukkert i vamt vand. Er lige kommet hjem fra torvet og har stivfrosne fingre brrrr. Fortsat god ferie.

Trillemor sagde ...

Det ser ud til at være et skønt sted I er på ferie. Varme tanker fra Trillemor

Strikkeheksen sagde ...

Lyder pragtfuldt med vand, der er til at bade i og sikken et skønt sted i har valgt :-)

Heldigvis er der også kommet lidt sommer til Danmark - vi har jo ventet med længsel. Fortsat god ferie :-)

Kate sagde ...

Hvor det lyder skønt... og rigtig godt for sjælen...