onsdag den 5. november 2008

Nyt på pindene


Jeg har tænkt rigtig meget over, hvad jeg skal strikke af mit lækre garn, og nu tror jeg første projekt er på plads. Ingen af de opskrifter jeg har set med Kochoran-garn er faldet i min smag. Nu har jeg besluttet at strikke en enkel og klassisk model - en cardigan/jakke fra bogen "Fitted knits". Og der var ikke langt fra den beslutning til handling.....
Egentlig burde jeg strikke nogle af alle de julegaveprojekter, jeg har planlagt. Men i dag hørte selvdisciplinen op - jeg måtte simpelthen strikke bare en lille smule med Kochoran-garnet :-) Det er vidunderligt blødt og lækkert garn og farverne er helt fantastiske, så det tegner lovende....
Og nu har jeg slet ikke lyst til at strikke på andet.....

7 kommentarer:

Gitte sagde ...

Der er da laaang tid til jul endnu ;-)

Tror trøjen bliver super flot i det lækre garn.

Helle : sagde ...

Jeg tror at du når det hele ;-)

Super flot garn.

Strikkeheksen sagde ...

Det er jeg også sikker på, du skal nok nå det :-)Rigtig godt valg med jakken, den bliver smuk :-)

nynne sagde ...

Det ser utroligt eksklusivt ud ! Og dejlig lun.
God fornøjelse med arbejdet

Tine sagde ...

Hvor er det altså bare smukt, det garn.
Kan godt forstå det måtte på pindene.
Og modellen ser helt perfekt ud til lige netop det garn:o)

Denblyviol sagde ...

Det kan snildt nås.Spændende projekt din jakke.

Anonym sagde ...

Det ser spændende ud. Hvor er det en flot overgang farverne har. Glæder mig til at se, hvordan det skrider frem. Julegaver kan man altid nå :-)