mandag den 3. november 2008

Søndagsgæster



Jeg havde gæster i går. Mange gæster. Nogle kom så langt væk fra som Ålborg. Men alle som én er de helt vilde med at strikke.
Så der blev strikket og snakket og grinet og set på strikkebøger og garn, for Bente, der er indehaver af "Sophias mormor" havde en masse lækkert garn med. Desværre var garnbudgettet for de flestes vedkommende overskredet efter indkøbene hos BC-garn sidste weekend, men mon ikke der bliver råd efter jul en gang:-)
Det var en rigtig hyggelig eftermiddag. Tiden fløj bare afsted, så jeg glæder mig allerede til næste gang.
Og sikke nogle fine gaver jeg fik !
Jeg fik først tid til at se på dem efter at gæsterne var gået.
Tusind, tusind tak skal I have allesammen !
Det var helt overvældende !


8 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Ja, tusind tak for sidst, Irene, det var SÅ hyggeligt og ualmindeligt charmerende omgivelser :-) Tiden går bare alt for hurtigt, sådan en seance kunne jo sagtens vare en hel weekend :-)

Godt at du blev glad for gaverne, der var jo en del grublen desangående :-)

Fru Kahr sagde ...

Tak for sidst. Tiden gik hurtigt i det gode selskab :-)

Gitte sagde ...

Også tusind tak for sidst herfra. Det var bare så hyggeligt og super lækkert brød du havde bagt. Det der Lemon Curd må jeg vist også ud og købe!

Synes egentlig at snakken går fantastisk - set i lyset af at vi faktisk er en flok "sammenbragte kvinder", der ikke kender hinanden i forvejen, og det kun var 2. gang vi mødtes.

Åh - hvor jeg nød din gyngestol. Strikke den kan jeg jo ikke - men måske et loppemarked eller 2.....

Tine sagde ...

Tak for igår.
Det var jo bare super hyggeligt!!

Beklager at garnbudgettet var brugt op, men det var ellers nogle dejlige ting der blev vist frem.

Glæder mig til næste gang.

Hanne sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt. Jeg er da rigtig godt træt af at have tilbragt en lang søndag på arbejde, og dermed være gået glip af hyggeligt og kreativt selskab.

Helle : sagde ...

Ih hvor har I da bare hygget jer, dejligt at læse om.

Jette sagde ...

Nej, sidder og bliver helt misundelig, for det ser bare ud til at i har hygget gevaldigt...

Merete sagde ...

Sikke en dejlig eftermiddag I har haft. Det er altid dejligt at møde andre der også strikker.
Merete