søndag den 6. marts 2011

Og vinderne blev....

Hele 69 havde lyst til at deltage i min lille konkurrence. Rigtig dejligt - og samtidig er der så også kommet flere nye faste læsere til - I skal være hjertelig velkomne!
Denne gang lod jeg Random org. om at ordne lodtrækningen, og det første tal der kom op var nr. 21.
Det var Berit som skrev : "Jeg ville være glad for at vinde enten den ene eller den anden. Jeg elsker veste.
200 læsere er imponerende flot!"
Berit du vinder den chokoladebrune vest.
Næste nr, var nr. 56 og det er Emmy, der skriver : "Hvor er det flot med to gaver. Jeg heller til den blå vest fra Tante Grøn, da jeg er er til de blå nuancer.
Tillykke med de 200 faste læsere, fantastisk ;)"
Emmy - den batikfarvede tilfalder dig:-)
Vil du sende mig din adresse på: irene@aagaard.me.uk.
Tak til Jer allesammen, fordi I gad at være med.
Jeg pønser allerede på en ny lille Give away:-)

6 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

Tillykke til de heldig :)
Ønsker dig en dejlig søndag Irene :)

Irene sagde ...

Tak skal du have Citronmoster! Og i lige måde:-)

Helle : sagde ...

Tillykke til de to heldige !

Forsat god søndag her fra.

Berit sagde ...

Juhuuuu! Har lige kigget forgæves i skabet efter noget, som kunne matche mine nye armygrønne bukser, og det kan en chokoladebrun vest. Jeg kan næsten ikke tro mine egne øjne, men jeg er superglad.

Tusind tak for din gavmildhed, jeg vil skatte gevinsten højt.

God solskinssøndag til dig!

Lin sagde ...

Tillykke til alle vinderne.
Du har soerme haft travelt mens jeg har vaeret computerloes oppe i bjergene. Din nye hat er simpelthen saa flot. Jeg er totalt hattetosset og er 100% genkendelig paa min hund og min hat hihi.

Emmy sagde ...

Hej Irene
Har lige set på min blog, at jeg er den heldige vinder af vesten i Batik.

Tusind tak, hvor er jeg glad for denne fine gave.

Kærlig hilsen
Emmy