onsdag den 13. juli 2011

Tirsdagsbrunch

I går havde min veninde inviteret på brunch på Ministeriet på Klostertorv. Vi nød den dejlige brunch udenfor på torvet til tonerne af børnejazz og glade, dansende børn.
Hjemme igen havde posten haft en varm hilsen med fra min kollega, der i øjeblikket ferierer ved Amalfikysten. Der er 28 grader! Må indrømme, at jeg er lidt misundelig:-)
Posten havde også en fin lille gave med fra min søde strikkesøster Lene.
De smukkeste keramikknapper fra Birthe Sahl. De er intet mindre end fantastiske, og skal bruges til særligt udsøgte stykker strik:-) Ser frem til, at Lene laver et blogindlæg om hende.

11 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Lyder som en hyggelig brunch :-)Dejligt, at knapperne kom sikkert frem og du blev glad for dem, Irene - jeg kunne slet ikke komme ud af den butik igen ;-)
Vi fik taget masser af billeder, så der er basis for et indlæg ;-)

Fynpige sagde ...

Hej Irene. Nøj hvor søde knapper. Fortæl fortæl hvor de kan købes *smil*

Irene sagde ...

Lene: Ser frem til at høre mere om Birthe Sahl:-)
Fynpige: Jeg ved kun, at de er købt hos Birthe Sahl:-)

Benthe sagde ...

Hvor er de bare smukke de knapper.Glæder mig til at høre mere om Birthe Sahl.

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Dejligt med en venindebrunch, det giver overskud.
Jeg vil så væbne mig med tålmodighed, og håber vi snart hører mere om disse skønne knapper.

mona sagde ...

Sikken en dejlig tirsdag - og roserne - ahh, hvor de dufter dejligt :-)

Citronmoster sagde ...

Smukke knapper og smukke, smukke roser i din vase :)

Fru Kahr sagde ...

Det lyder som en dejlig dag. Sådan en aftale er ikke tosset;-)

Helle : sagde ...

Ej hvor er de flotte de knapper, jeg vil da glæde mig til at se om Lene laver et indlæg.

Berit sagde ...

Dejligt med veninde-brunch.

Knapperne er fabelagtigt smukke og roserne tilmed!

Helle sagde ...

Ja nå har jeg altså både strikkebok Close og knapper fra Birthe Sahl på ønskelisten....

Venninnebruncher er ubetalelige. Gleder meg til ferie med mer tid til venner :)