torsdag den 12. juli 2012

Så gik der tid med det.....

Næsten en hel måned uden et blogindlæg. Det er vist aldrig nogensinde hændt før. Det er bestemt heller ikke med min gode vilje, det er blevet sådan. Men jeg har været så forfærdelig syg, at jeg har måttet koncentrere al min energi og mine kræfter på at komme ovenpå igen. Derfor har der kun været overskud til det allervigtigste - nemlig min familie. Denne gang var det mine nyrer, det gik ud over - de fungerede faktisk slet ikke. En tur på hospitalet - 6 liter saltvand ind med drop og to poser blod - så var jeg oppegående og så god som ny igen - blot helt ufattelig træt. Det er fantastisk så effektive og dygtige de er på Kommunehospitalets onkologiske afd. - jeg er fuld af respekt og beundring. Nu SKAL jeg drikke mindst tre liter væske hver dag. Det er rigtig meget! Jeg er ikke god til det - glemmer det alt for tit! Nu har jeg også rigtig meget lyst til at blogge igen. Og jeg har meget at blogge om:-) Der er blevet flere strikting færdig. Og der sker andre spændende ting her på matriklen. Så jeg håber I hænger på alle mine trofaste læsere:-) Den her slags indlæg plejer at være ledsaget af et blomsterbillede. Men det skal ikke være så konservativt og forudsigeligt altsammen :-) Så i stedet kommer her et dejligt billede af to mænd jeg elsker højt!

24 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Hvor dejligt at høre fra dig Irene. Sikke en omgang du har været igennem, det er utroligt, hvad du skal holde til. Dejligt at du igen er lidt ovenpå og har overskud til at blogge. Jeg kan godt forstå, at når kræfterne ikke er der, så er det familien først, sådan vil vi vist alle sammen prioritere.
Jeg glæder mig over du er tilbage og jeg glæder mig til at se nogle af de ting du har fået fabrikeret.

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Jeg hænger på - nyder synet af "dine mænd", og glæder mig over at du har det bedre, og til at se hvad der er sprunget af dine pinde.

fru westerskov sagde ...

Dejligt at du er tilbage igen :)

Helle sagde ...

Så godt å høre fra deg igjen Irene. Begynte å bli veldig bekymret da bloggfraværet har vært veldig langt til deg å være. Gjettet jo at det ikke sto så bra til. Gleder meg da desto mer til å se hva som har kommet ut av dine pinner i løpet av denne tiden.

Så deilig bilde av dine 2 menn.

GrenDesign sagde ...

Dejligt at høre at du har fået det bedre

Ulla Røjkjær sagde ...

<3 du har været savnet<3

Fru Olsen sagde ...

Velkommen tilbage i bloglivet. Sådan er det - når det gælder skærer man alt overflødigt fra - og en selv og ens familie er det vigtigste. Men dejligt, at du nu har kræfter til at blogge igen- glæder mig til at se, hvad du har kreeret. Skønne mænd og skønne billeder.

Tillad mig, at være lidt morsom - det er lige før du, ligesom sportsfolkene, skal have monteret sådan en rygsæk med væske i, med slange op til munden, så du drikker, mens du strikker :-)

Strikkeglæde sagde ...

Ja, du har været savnet, men det er helt forståeligt at du har måttet koncentrere dine kræfter.

Jeg er glad for at du er på vej op ad igen - mange tan ker herfra.

hulebo sagde ...

Godt at høre, at du er i gode hænder, når der er behov for det! Dejligt billede, bestemt lige så kønt som sommer blomster :-)

Merete sagde ...

Dejligt at hører fra dig. Der er ikke noget at sige til, at du ikke har haft overskud til at blogge. Men jeg er spændt på at se hvad du har strikket i tiden der er gået.

Camilla sagde ...

Hvor godt at høre nyt fra dig, og sikke et par skønne mænd!!

knitnetty sagde ...

Jeg er med! Det var godt å høre at du er på nett igjen :) Jeg har savnet deg og vært veldig bekymret.
Og så flotte de er - de staute karene du viser frem ;) Visst er det godt å ha nære og kjære å være glad i.

Ha en fin helg.

Pia sagde ...

Godt at høre fra dig igen. Det er en kedelig omgang du igen har været igennem og dejligt at høre du er tilfreds med behandlingen denne gang. Det er et godt billede du har valgt at dele.

Eva sagde ...

Så mange udfordringer du skal igennem. Godt at høre, at du er på vej tilbage igen. Og spændende, hvilke strikting du kan vise os:)

Frujensensunikum sagde ...

Kære Irene hvor er det dejligt at du har overskud og frem for alt lyst til at blogge lidt igen.

En grim omgang du har været igennem og det er klart det nære og familien du må bruge dine sparsomme kræfter på.

Glæder mig ril at se hvad der er hoppet af dine flittige pinde.

Kh Jane

lise sagde ...

dejligt at du er tilbage...har været forbi mange gange og har savnet at du gav lyd fra dig.du er bare så sej,har aldrig set mage :-)
dejligr mænner.

Berit sagde ...

Uha, en slem omgang! Men godt at høre fra dig igen. Har tænkt på dig mange gange i sidste uge, for i England var der så meget fint porcelæn, som liiige ville passe ind hos dig ;-)

Håber vi snar får muglighed for at ses!

P.S. Skønt billede af drengene!

Pernille sagde ...

Jo, du kan tro jeg hænger på. Og hvor er det dejligt at høre om gode oplevelser i hospitalsvæsenet.
Jeg tror egentlig der er rigtig mange af de gode oplevelser derude, det er bare lige som om de dårlige har det med at overtage.

Godt du er ovenpå igen og dejligt billede af de to dejlige mænd :)

Strikkeheksen sagde ...

De er da også dejlige, de to - superskønt billede :-)

Er lige kommet hjem fra udflugt, så prioriterer lige bloggen fremfor mailen.

Glæder mig til at se dine frembringelser, selvom både Michael og Svend pynter ganske udmærket ;-)

Anonym sagde ...

Jeg hænger også på :) du er jævnligt i mine tanker og jeg ønsker dig alt godt :)

Didde-Louise sagde ...

Godt at høre nyt fra dig. Det er helt utroligt, hvad man kan - men hvor er det også vigtigt, at det er "de rigtige slags" mennesker, man møder, når står i sådan en situation som du.
Vedr det med væske så brugte jeg med min søn, at han altid havde adgang til vand og noget salt. Det hjælper på væskeindtaget, men jeg ved selvfølgelig ikke, hvor vild du er med sådan noget.
God weekend :-).

Susan sagde ...

Godt, at du er på igen. Glæder mig til at se dine færdige strikketing. Og mændene ser rigtig søde ud sammen :-)

mona sagde ...

Dejligt at høre fra dig igen Irene - jeg har tænkt på dig og på, at du nok ikke havde det så godt, siden der var sådan en lang pause. Nu er du tilbage, og jeg glæder mig til at se dine frembringelser.
Dejlige billeder af dine "blomster".

vibstrik sagde ...

Dejligt at høre at du er oppe igen:-) Dejligt billede af to smilende mænd..glæder mig til at se hvad du har strikket.