tirsdag den 13. juli 2010

Boys Month 1


Jeg deltager i Boys Month, som Christine/Frk. Turkis har arrangeret og ovenikøbet lavet dette lille fine logo til.
Jeg må indrømme, at jeg i starten misforstod, hvad det hele gik ud på. Jeg troede at det blot drejede sig om en linkliste over blogs, hvor man kunne finde inspiration til drengetøj - strikket og syet.
Men det drejer sig om, at der i hele juli måned er fokus på drengetøj og opskrifter til det.
Så jeg er i gang med flere forskellige ting:-)
Men det tager lidt længere tid at strikke end at sy.
Egentlig passer det fortrinligt, for ham Svend vokser så hurtigt, at Svends mor har ønsket sig lidt nyt til ham.

12 kommentarer:

Birthe sagde ...

Super dejlig baby , ham Svend. Det var jo så ikke så galt endda at du havde misforstået , når der er sådan en dejlig lille fyr at strikke til :-))

elle-melle sagde ...

Så lurt, å ha fokus på guttetøy!
Jeg har mange ganger savnet akkurat tips til litt gøyale klær til gutter. Nå skal jeg sjekke ut siden du linker til og kanskje hiver jeg meg med. Jeg har jo laget litt tøy til gutt denne måneden jeg også.
Kanskje får jeg tips til noen nye plagg.

Unknown sagde ...

Så skjønn han er. Ser ut som om han skal få en flott genser også. :))

Nette sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Nette sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Nette sagde ...

Tror bare, jeg skal lade være med at kommentere i dag. Jeg kan jo ikke stave. :-/


Sikke en lækker unge. Han er godt nok blevet stor, og de øjne tager helt opmærksomheden væk fra det skrevne i dit indlæg.
Jeg har også læst om den der drengemåned. For mit vedkommende ville jeg bare gerne have haft lidt længere tid til at finde på noget at lave/skrive, så derfor deltager jeg ikke. Men initiativet er rigtig godt, for der mangler virkelig ideer til drengetingene.

Pia sagde ...

Åhh.. han er da bare dejlig. Han bliver da glad for mormor´s strik - ingen tvivl. :-)

FrkTURKIS sagde ...

Ja, det tager længere tid at strikke end at sy, men dejligt hvis du når at vise noget frem til Boys Month - og ellers gør det ikke noget, hvis det først bliver senere :-)

Dejligt at have sådan en guldklump at strikke til!

Lykke sagde ...

Han er da bare en lille sveske :-)Ham må man da bare lave lidt lækkert til!

Annette sagde ...

Hvor er han dog dejlig, ham Svend. Dit nye sjal er også fantastisk flot. Jeg håber at du har det godt, selv om det er hårdt med varmen, især om natten.

randiglensbo.dk sagde ...

Hvor er han da bare en skøn lille dreng :-)

Randi

Emmy sagde ...

Hvor er han bare nuser den lille Svend.
Jeg glæder mig til at se den trøje du er ved at strikke til ham :)