torsdag den 29. juli 2010

Boys Month 4



Hvis jeg har noget rigtig lækkert garn, så skal det strikkes op til sidste stump:-) Derfor denne lille restevest i det lækre Linie 160 Season. Det er efter min mening stadig det bedste garn i blandingen uld/bomuld.
Der var kun nok af det råhvide og grønne til striber op til ærmegabet. Til gengæld kunne der så blive ærmeribkanter i det turkise, og tre turkise katteknapper på den ene skulder sætter lige prikken over i-et:-)

FAKTABOKS:
Design : Mit eget
Garn: Linie 160 Season
Garn fra lager: Ja
Anvendt: ca. 75 gram chokoladebrunt samt rester i råhvid,grøn og turkis
Købt hos: Fandango
Pinde: KnitPicks 3 1/2
Str.: ca. 1-1 1/2 år

11 kommentarer:

Trillemor sagde ...

Hvor er den bare kær. Jeg kan huske mine 4 drenge fik en mørkeblå strikket vest, da de var ganske små, den klædte dem bare så godt. Jeg synes der er noget sjældent velklædt over disse små søde veste. Din er skøn med de fine striber:)

Gitte sagde ...

Hvor er den fin. Og du har ret - det er lige prikken over i'et med knapperne.

Skønt at få brugt rester. Jeg synes min stak vokser.....

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Hvor er den bare flot...godt at få brugt sine rester til noget brugbart.

Strikkeheksen sagde ...

Selvfølgelig skal det bruges til sidste stump - kunne godt bruge et par babyer i den anledning ;-)

Hvor er den nuttet og så gennemført med knapperne - han er vist Århus´ mest velklædte tyksak ;-)

Citronmoster sagde ...

Hvor er den kær. Dejlige farver til en lille gut :-)

Micha sagde ...

hvor er den bare skøn :) og super lækre knapper :)

Irene sagde ...

Trillemor: Ja sådan en vest får små drenge til at ligne små herrer:-)
Tak Gitte, Hedvig, Citronmoster og Micha!
Lene : Jaeh - han har en del tøj efterhånden :-)

Eva sagde ...

Den dreng er bare så heldig.
Den er blevet meget fin med de søde knapper.

Anita Tørmoen sagde ...

Den var jammen fin. Artig med striper og fine knapper.

Jette sagde ...

Altså kan kun gentage mig selv, du laver bare så mange søde ting til den dreng, og knapperne er enormt søde.

Trillemor sagde ...

Mon man en gang får lov til at se noget af det i brug;)