lørdag den 1. marts 2008

Gæster

I går aftes havde vi én af mine bedste veninder og hendes mand til middag.
Jeg havde dækket et rødt og flødefarvet bord med Wedgwood-porcelænet Edme. Menuen lød på:
Fiskesuppe med sandart
Økologisk kalvehøjreb med hasselbalchkartofler og rødbedecarpaccio
Nøddemarengsbunde lagt sammen med hindbær og flødeskum






Min veninde kender min passion for gammelt porcelæn, så i stedet for den traditionelle blomsterværtindegave fik jeg disse to smukke, gamle engelske ymerskåle fra 1930erne.
Vi havde iøvrigt som altid i deres selskab en særdeles hyggelig aften.

1 kommentar:

Det gule hus sagde ...

gode værtindegaver, meget bedre end en buket blomster. Super skønne ymerskåle, der var du heldig.
Jeg kender ikke den der dims som du har købt. Men er den måske ikke bare til sukker, som du selv har tænkt?