fredag den 14. marts 2008

Leonard


Leonard Cohen kommer til Danmark til sommer og giver koncert i Århus d. 6. juli. Billetter kan købes fra mandag 17. marts kl. 10.
Det er jo helt fantastisk,at der nu er mulighed for endnu en gang at opleve denne geniale kunstner.
Jeg har været til koncert med ham 3 gange tidligere - alle koncerter forskellige men særdeles mindeværdige.
Så jeg må simpelthen forsøge at få billetter,selv om jeg ikke synes han egner sig så godt til en stående koncert i Rådhusparken.
Men whatever - manden er en legende og 73 år,så det er sandsynligvis sidste chance for at opleve ham in real life

3 kommentarer:

Det gule hus sagde ...

åhhhh, hvor ville jeg gerne være der. Leonard Cohen er fantastisk, har aldrig oplevet ham live. Blev "fanget" af hans stemme, da jeg lavede afsluttende opgave under min uddannelse. Han blev et "must" hvergang noget blev for sejt. Vi var to der skrev sammen og vi er i dag bedste veninder, måske jeg skulle prøve at lokke lidt med hende. ☺

Irene sagde ...

Ja - jeg står i hvert fald i kø på mandag :-) Han har altid været en del af mit liv.

eKirsten sagde ...

Det lykkedes vel for dig at få billetter? Vi var jo i Göteborg - uden PC - men vi havde fået nogle af vores venner til at prøve på billetnet.
Det lykkedes, kl. 10.30 fik vi en sms, at vores billetter var i (post)hus.
Jeg har oplevet ham én gang før som ganske ung, og det var Leonard også. Og strømmen gik, så det blev en akustisk koncert - ret fantastisk.