torsdag den 12. juni 2008

Udfordringen fra Lis

Rosen er min nyeste klatrerose "Penny Lane". Den er først ganske svagt lyserød og bliver siden hvid.

Lis "Det gule hus"har givet mig en udfordring - 5 spørgsmål jeg skal prøve at svare på.
1. Hvad lavede du for 10 år siden?
For 10 år siden havde jeg fuld fart på. Vi var i færd med at renovere vores gamle hus - der stod nærmest kun 2 mure tilbage. Vi lavede selv en stor del af det indvendige arbejde, så jeg kan både lægge fliser og male og tapetsere.
Datteren på 22 var flyttet hjemmefra og drengene var henholdsvis 8 og 13 år.
Jeg var afdelingsleder på et mindre bibliotek, og også der var vi i gang med en større ombygning.
2. Hvilke 5 ting er på to-do-listen i dag?
Arbejde hjemmefra
Oprydning
Indkøb
Strøgtur efter ny kjole
Skrive mails til to veninder
3. Disse snacks kan jeg godt lide:
Jeg elsker sprøde, knasende ting, så det kan både være nødder,chips,gulerødder,agurker,blegselleri mm.
Af sødt elsker jeg chokolade og al slags frugt
4. Ting jeg gerne ville gøre, hvis jeg var milliardær:
Glæde min familie
Købe et hus i Toscana - bare et lille et :-)
Resten af pengene til velgørende formål såsom Kræftens Bekæmpelse og organisationer der hjælper udsatte børn både i Danmark og i udlandet
5. Steder jeg har boet:
Jeg er født på Møn og boede dér de første 18 år af mit liv.
Dernæst flyttede jeg til København for at læse, og her boede jeg i 4 år.
Efter eksamen fik jeg job i Århus og her har jeg boet siden.

Ingen kommentarer: