fredag den 5. september 2008

Nr. 200

Frans Pieter Lodewyk van Kuyck (1852–1915): Peasant girl knitting while waiting for the laundry to dry in the sun

Dette er mit blogindlæg nr. 200 og så er det vel på sin plads at gøre en slags status. Og lad mig straks konstatere - jeg er virkelig en glad blogger!
Jeg synes det er så sjovt, og jeg får så meget ud af det. Så I kan roligt regne med, at jeg fortsætter. Jeg har "mødt" så mange søde, venlige og imødekommende mennesker her i blogland, og nogle af dem skal jeg ovenikøbet møde IRL sidst på måneden, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til.
At læse andres blogs er spændende, berigende og særdeles inspirerende, og her tænker jeg selvfølgelig først og fremmest på alle de fantastisk flotte håndarbejder, der bliver vist frem, men der er også inspiration at hente på mange andre områder.
Desværre har jeg ikke engang et stykke strik at vise frem, når det ellers er sådan en slags jubilæum, så I må nøjes med disse skønne strikkebilleder :-)

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen 200 indlæg, det var da en milepæl. Stort til lykke herfra og hvor er dine udvalgte billeder smukke.

God weekend ;-)

Strikkeheksen sagde ...

Hørt, hørt :-)

Og tillykke med jubilæet :-)

Jane sagde ...

Tillykke med dit blogolæum.
Skønne skønne billeder du har fundet.

Fru Kahr sagde ...

Tillykke med jubilæet :-)

Det er nogen fantastisk smukke billeder, du har fundet.

Mariann sagde ...

Også et tillykke herfra !
PS. Glæder mig også til at hilse på andre glade strikkere, sidst på måneden :-)

Anonym sagde ...

tillykke med de 200... og du kan glæde dig til dit blogtræf...det er så hyggeligt at mødes IRL. Rigtig god fornøjelse

Helle : sagde ...

Tillykke med jubilæet :-)

Jeg glæder mig til at vi skal mødes hos Tina.

Det er nogle fantastiske billeder du har valgt at sætte på din blog.

Håber at du havde en god aften på Aros.

Gitte sagde ...

Dejligt at du er her ;-), og tillykke med jubilæet.

Irene sagde ...

Tusind tak skal I have!