torsdag den 11. september 2008

På pindene lige nu


Min svigermor har fødselsdag i denne uge. Det er efterhånden svært at finde på gaver til hende, men hun bliver altid glad for en ulden ting. Derfor er jeg ved at strikke et råhvidt Kiri-sjal til hende. Den opskrift kan jeg efterhånden i søvne, men det skal helst også være færdigt inden søndag. For det er allerede på søndag, vi har den sidste uges sommerferie. Søndag lander vi med flyet i Bergamo/Milano og kører derefter til Ligurien og det skønne hus i Popetto. Jeg glæder mig helt vildt - også selv om vejret i Italien ikke ser for lovende ud. Jeg er sikker på, at vi får en dejlig ferie alligevel.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er smukt håndarbejde, du har gang i igen. Og turen sydpå er allerede i næste uge. Det er da vildt som tiden går hurtigt i øjeblikket ;-)

Tine sagde ...

Det kan hun da ikke blive andet end glad for.
Hvor ser det blødt og lækkert ud:

Strikkeheksen sagde ...

Det ser smukt ud i den råhvide farve, mon ikke svigermor bliver glad :-)

Og en uge i Italien er luksus uanset vejr, er det ikke?

Faster´s corner sagde ...

Åh sommerferie, og så i Italien, det er da bare et utroligt smukt land!
Jeg tror Italien er fantastisk, selv i mindre godt vejr!

God tur til dig fra Krista.

Alice sagde ...

Lækkert sjal Irene - du har måske allerede afleveret det - det kan kun vække glæde.

Alice sagde ...

Hej Irene - tak for adressen på besøgstæller - med hjælp fra Line et af mine store børnebørn fik vi det fikset.