torsdag den 4. september 2008

Odd Molly


Jeg kan rigtig godt lide det svenske tøjmærke Odd Molly. Som min yngste søn siger : " Der er lidt hippie - 68´er over det".
Hrmf... det er nu ikke derfor jeg kan lide tøjet, men aldersmæssigt må jeg indrømme, at jeg er fra den tid.
Nej, det er af helt andre grunde, at jeg er vild med Odd Molly. For det første kan tøjet fåes i nogle farver, som ellers ikke umiddelbart er "moderne", men som jeg godt kan li` - f.eks turkis :-) For det andet passer tøjet rigtig godt sammen med strikkede sjaler og trøjer, som jeg i al beskedenhed producerer lidt af :-) For det tredje (og nok så væsentligt), så er deres toppe og tunikaer for det meste løse og rummelige, så de kan skjule en delle eller to.
Jeg har længe været lun på ovenstående tunika. Så da den var til salg på Trendsales i en næsten ubrugt udgave slog jeg til. Og den er præcis så fin og smuk, som jeg havde forestillet mig. Men - den klæder bare slet ikke mig. Og jeg skulle ellers have haft den på i Musikhuset i aften. Nå - jeg har altså også en anden ny Odd Molly tunika i silke - i turkise farver, så må det blive den. Og ellers har jeg set en rigtig sød tunika i rød, og Odd Molly bliver så hurtigt udsolgt, så måske skulle jeg lige køre en tur ind til byen....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh, hvor er den fin, Irene. Jeg kan godt forstå din begejstring ;-)

Tine sagde ...

Øv det var da ærgeligt.
Den er ellers utrolig sød.

Godt du fandt noget andet at tage på.
Hvad skal du se i musikhuset?

Strikkeheksen sagde ...

Det er sjovt: Jeg er også bare vild med odd Molly :-) En skam, det var en forbier, men turkis odd Molly lyder i mine ører som næsten det højeste, der kan opnåes. God tur :-)