torsdag den 16. juni 2011

Look good - feel better

Udover at jeg har tabt mit hår på grund af kemobehandlingerne, har jeg nu nærmest heller ingen øjenbryn eller øjenvipper. Men det kan der faktisk rådes lidt bod på.
I tirsdags var jeg på make-up kursus. Vi var 10 kvinder, der under kyndig vejledning af to make-up eksperter lærte at rense hud og øjne skånsomt samt lægge en flot make-up, og jeg lærte bl.a at lave "falske" øjenbryn:-) Det var sjovt og hyggeligt, og udover kurset fik hver deltager en stor toilettaske med alskens lækre produkter med hjem.

Er du i samme situation som jeg, kan jeg varmt anbefale kurset. Og har du lyst til at læse mere, kan du kigge her.

11 kommentarer:

Tine sagde ...

Hvor lyder det godt!
Altid rart med sådan en goodiebag :-)
Og dejligt med en masse råd man kan bruge til noget!

Anonym sagde ...

Har heldigvis ikke brug for det, men synes det er så godt et initiativ for syge kvinder :O)

Lin sagde ...

Saa laekkert at blive forkaelet. Det var dog en god idé med det kursus. Gode raad kan man ikke faa nok af hihi.

Berit sagde ...

Det er skønt at høre, at du fik noget ud af kurset. Og sikke lækre sager, I fik med hjem.

Fru Kahr sagde ...

Dejligt at det var et brugbart kursus. Det betyder jo meget for velværet, at man føler sig godt tilpas.

Irene sagde ...

Tine: Det har du ret i:-)
Estermarie: Jeg er også meget taknemlig over, at der er lavet sådan et kursus.
Lin: Ja, det var ren forkælelse:-)
Berit: Det var rigtig fine produkter vi fik.
Dorthe: Det betyder nemlig rigtig meget.

Mariann sagde ...

Hvor lyder det godt, med sådan en kursus, hvor der er hjælp fra professionelle.
Dejlige ting du har fået med hjem :-)

Eva sagde ...

Dejligt, at den slags kurser findes, og at du har lyst til at gøre noget ud af dig selv. Så livsbekræftende:) Du må være et forbillede for mange.

Strikkeheksen sagde ...

Det lyder som et godt kursus, der sådan kan "reducere" kemoens mindre heldige bivirkninger. At føle sig lækker og godt tilpas er nu engang alfa og omega og højner på alle planer ens velvære :-) Dejligt med lidt ekstra forkælelse :-)

Pia sagde ...

Sikken en god idé med sådan et kursus. Hårdt ramte har jo også brug for at se godt ud.

Fru Olsen sagde ...

Dejligt med sådan et kursus. Hår, vipper m.m. er jo en vigtig del af vores identitet og kvindelighed, og så er det skønt, at der findes gode råd, så man kan kompensere lidt. Er utrolig imponeret over din fighterånd!!