tirsdag den 17. marts 2009

Beder Bibliotek Strikkecafé.


I dag har jeg holdt min anden strikkecafé på Beder Bibliotek.
Første gang var der syv deltagere og denne gang var der ti, så der er virkelig stor interesse for strik derude :-) Det var enormt hyggeligt, og jeg synes de skal prøve at få en strikkecafé op at stå en gang om måneden, når nu interessen er så stor.
Jeg er fuldstændig smadret - helt træt - det er hårdt i den grad at være på hele tiden, men bestemt også sjovt.
Og så bliver jeg nødt til at fortælle, at ældste deltager i strikkecafeen var en fin og sød lille dame på - 95 år!!! Hun strikkede de fineste sokker - er det ikke fantastisk ?

10 kommentarer:

Helle : sagde ...

Åh det er bare så livsbekræftende sådan noget ! Kan godt forstå at du er træt.

Pia sagde ...

Hvor er det godt der ikke er min. max. på alderen. Håber du har nydt dagen.

Anonym sagde ...

jo, det er fantastisk at en ældre dame på 95 også dukker op til strikkecafe.
Dejligt at høre at dine strikkecafeér er et hit...

Made By Dorthe sagde ...

Hvor er det fedt at høre det går godt med strikkecaféen, og dejligt at det spænder vidt med alder ovs. Det er noget af en hyggekrog...
Held og lykke fremover :-)

Strikkeheksen sagde ...

Hun må godt nok være frisk - dejligt, at der er flere og flere deltagere :-)Jeg er sikker på, at du er en super "værtinde" ;-)

Samtal från min trädgård sagde ...

Det lyder da, som om dagen har väret herlig, selvom du er trät. Tänk, hvis man stadigväk er i god vigör ved 95, det er jo närmest en sensation.

Tine sagde ...

Hvor lyder det da dejligt, at de sådan kommer i alle aldre :-)

Merete sagde ...

Hvor er det dejligt at der er tilslutning til jeres strikke-cafe. Jeg kommer også rundt i forskellige strikke-cafeer + 1 fast, og det er så hyggeligt.
Merete

Gitte sagde ...

Lyder fantastisk med en dame på 95 der stadig strikker. Dejligt ;-)

nynne sagde ...

Det er da bare super fedt men sådan en suces