torsdag den 5. marts 2009

Egentlig er jeg jo ret nem...

Som min søde blogven fra Sverige skriver :
Det hjælper faktisk at skrive fortrædelighederne ned.
På en eller anden måde er det forløsende.
Når der så samtidig på dagens indkøbstur ryger den yndigste sartrosa buket ranunkler med hjem....

....et par gode dameblade....

og så lige en trøstekage - en cremelinse fra Småkagehuset.
(Ja, ja - kager er forbudt - men det er ikke en ret stor kage, og jeg går til vandgymnastik både onsdag og fredag!)

og så ikke at forglemme adskillige cyberkram og -knus
....så er humørbarometeret alligevel på vej op.
Og lige nu virker nettet også upåklageligt!

11 kommentarer:

Mariann sagde ...

Herlig "medicin" du har fundet der :-)
Ha' en rigtig hyggelig eftermiddag !

nynne sagde ...

Dejligt at det går bedre både mit dig og din makine. Har mailet dig

Strikkeheksen sagde ...

SÅDAN ;-)

Jeg forstår ikke, hvordan nogen kan kalde dig smålig, sur og uden pli ??? Det må da være én som slet ikke kender dig :-) Godt du har fundet både ranunklerne og creme-linsen ;-)

Unknown sagde ...

Irene, du får da også lige cyberkram herfra :-)
Fantastisk smukke ranunkler.
Gitte/ditogdut

Gitte sagde ...

Jeg er fuldstændig enig med Lene! Forstår slet ingenting..... Men sikken dog en træls dag du havde, og godt at der er metoder som blomster, blade, lidt sødt der kan bringe humøret op igen!

Karen Klarbæk sagde ...

Fine ranunkler....og god "pleje" skal der jo til til os alle. Det er bare om at finde det der plejer os bedst....

Karen

Nette sagde ...

Den kan godt være, den er lille, men fra Småkagehuset er den med garanti god og lavet med glæde!

Jeg kan ikke finde din emailadresse herinde, vil du ikke lige være sød at smide en mail ind til mig på strikkekurven@gmail.com, så jeg kan kome i kontakt med dig udenom blogland? :-)

Lise sagde ...

Du har ret, det er ikke nogen stor kage, faktisk er den da bittelille ja den der!

Vanvittige skønne blomster du har købt.

Mit humør blev bedre bare at se din blog!

Samtal från min trädgård sagde ...

Lige min medicin! Bortset fra at jeg nok skulle ha guffet i mig en väääääldigt stor ägte flödeskumskage, men så var man også ovenpå igen. God weekend!

Helle : sagde ...

Jamen sikke da en dag du havde i går, jeg læser det først nu. Det må da være en som ikke kender dig. der har udtalt sig.Jeg har godt nok kun mødt dig en gang, men tror da også at det er nok til at komme med en udtalelse. Du får også en cyberkram fra mig.

Håber at du har nydt dine skønne skønne blomster og så din lille kage, for det har du fortjent.

Jette sagde ...

Jamen, det kan da ikke passe, der er da altid positive ting på din blog, så fortsæt du endelig med den. Og lige hvad der skal til for at komme i godt humør igen, det gør jeg også, og cremelinser...Uhmm!!!