tirsdag den 17. marts 2009

Chie Mihara

Som de fleste andre kvinder er jeg meget glad for sko og støvler.
Jeg tør slet ikke fortælle, hvor mange par jeg har af sidstnævnte....
Desværre kan jeg på grund af gigt og ledsmerter ikke mere gå i stiletter, så jeg har været nødt til at se mig om efter skomærker, der opfylder mine krav om, at de både skal være flotte og komfortable.
Den brasilianske skodesigner Chie Mihara laver smukke sko, der rent faktisk også er til at gå i. Hendes sko har som oftest runde snuder og en behagelig hælhøjde. Mine fødder passer i hvert fald perfekt til hendes sko:-)
Nu er sådanne sko som regel ikke billige. Man skal op på et firecifret kronebeløb for at betale et par Chie Mihara-sko.
Godt at der så er noget, der hedder Trendsales. Her fandt jeg disse flotte mørklilla Chie Mihara-ruskindssko med kilehæl, brugt en enkelt gang, og da jeg modtog dem med posten i dag, så de fuldstændig ud som nye.
Jeg har købt dem til en fantastisk fordelagtig pris, og behøver jeg at skrive, at de selvfølgelig skal bruges sammen med Amelia :-)

8 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Åhhh - hvor skønne! God ide - hendes sko vil jeg kigge efter!
mange hilsner

Helle : sagde ...

Ej hvor er de smukke og farven er jo bare lige dig, tillykke med købet ;-)

Strikkeheksen sagde ...

Nøj, hvor bliver det flot sammen - de er da så skønne, de sko :-)Trendsales er nu en rigtig god ting, jeg har også ofte gjort et kup :-)

Gitte sagde ...

Tak for tippet Irene. Synes ogfte også det er svært at kombinere det smarte med det behagelige. De bliver smart sammen - skoene og Amelia.

Karin Grøn sagde ...

Heldige asen- du kan komme på hæl- jeg savner sådan at svæve lidt oppe i luften med mit " adrætte" legeme, men desværre må jeg altid være på flad fod. Surt- så jeg er bare misundelig!!!!

nynne sagde ...

Super fine sko - TS er et fantastisk sted. Har du set at flere netbutikker har ret mange af favorit skoende på udsalg. Jeg fandt da en 2-3-par forleden jeg godt kune tænke mig at købe. Men sytes ikke lige at det var det rigtige´signal at sende her op til min fødselsdag

Samtal från min trädgård sagde ...

Det lyder jo fantastisk og flotte er de, så endnu et tips til min allerede lange liste.

ANNEPÅLANDET sagde ...

Lekre sko! Like greit at man ikke kan bruke stiletter - det ødelegger både ryggen og føttene.
Skal jammen se etter Chie Mihara!